Delfi Majanduse toimetusele kurtis pettasaanud klient, et ootas oma kaupa pea pool kuud ning mitmetele päringutele, kaugel kaup olla võib, sai ta poe eestvedajalt Sven Palmilt vastuseks üpris kurioosseid kirju.

„Pole haruldane juhus, kui kogu saadetis lihtsalt kaob teel Eestisse," põhjendas Palm kliendile ühes kirjas, miks too oma kaupa kätte ei saanud.

Hea Delfi lugeja, kirjuta meile oma kogemustest netipoodidega! Kas oled alati oma kauba õigeaegselt ja kahjustamata kätte saanud? Milliseid põhjendusi on netipoe esindajad või nende keskkondi kasutavad müüjad sulle toonud, kui saadetis sinuni ei jõua?

Ootame teie mõtteid aadressil rahvahaal@delfi.ee, kasutada võib ka lehe vasakul servas olevat vormi ja postitada lugusid oma kasutajakonto alt. Igal nädalal jagame parimate lugude eest ka auhindu.