Kokkuvõte õpetas, et kõige kiiremini ning kõige tõenäolisemalt lähevad vahetusse ikkagi mingisugused veermiku detailid. Kui juba Britannias korraldatud uurimus nii näitab, siis on küllap Eestis asi veelgi drastilisem, kus teed ju auto vedrustust jms. veelgi vägevamalt kulutavad.

Ka teisele kohale platseerusid spetsiifilisemad veermikuelemendid, kolmandana hüppab alt ära tavaliselt roolivarras. Üks hinnalisemaid garantiiremonte on terve automaatkasti välja vahetamine, ent ka see kükloopiline remont jõudis esikümnesse sisse – täpselt kümnendale kohale.

Neljas oli turbolaadija, viies veepump, kuuendana mainiti rattalaagreid, seitsmendana kütusepumpa, kaheksandana anomaaliaid hoorattaga ning üheksandana jamasid sissepritsesüsteemiga.

Millised on sinu kogemused autode vastupidavusega lubatud garantiiajal? Kirjuta sellest teistele kommentaariumis!

Priskemaid ja põhjalikumaid mõtisklusi ootame meiliaadressile rahvahaal@delfi.ee, kasutada võib ka lehe vasakul servas olevat Rahva hääle vormi. Kui registreerid end rahvaajakirjanikuks, võid eriti hea loo või foto eest võita rahalise preemia!

Jälgi EkspressAuto uudiseid ja artikleid ka Twitteris!