Põhja ringkonnaprokurör Rainer Amur ütles Delfile, et sündmuskohal puhus BMW juht politsei alkomeetrisse, mis näitas, et tema väljahingatavas õhus oli alkoholi tarvitamise jälgi. BMW juhilt võeti haiglas veri ning veri edastati Eesti Kohtuekspertiisi Instituuti toksikoloogiaekspertiisi tegemiseks, kus tuvastatakse täpselt kui palju alkoholi oli BMW juhi organismis. Liiklusseaduse kohaselt võib inimese veres olla kuni 0.2 mg/g alkoholi. Joobeseisund on inimesel kui tema veres on alkoholi 1,5 mg/g või rohkem. Käesoleval ajal puudub ekspertiisivastus, mistõttu ei ole võimalik öelda, milline oli BMW juhi tegelik seisund liiklusõnnetuse toimumise ajal.

Praegu on BMW juht üle kuulatud tunnistajana ning tema ütluste sisu ei ole võimalik kriminaalmenetluse huvides avaldada. "Selle kriminaalasja raames kahtlustust ei ole veel kellelegi esitatud. Liiklusõnnetuse põhjustaja väljaselgitamiseks on esmalt vaja koguda kõik vajalikud tõendid sealhulgas ekspertiiside vastused, mis kindlasti võtavad aega. Ekspertiiside teostamine on vajalik, kuna nende alusel tuvastatakse liiklusõnnetuses reaalselt kannatada saanud inimeste hulk, nende tervisekahjustuste raskusaste ning liiklusõnnetuses osalenud sõidukite kiirused," ütles Amur.

BMW juht väldib meediat 

BMW juht on näiteks auto24.ee portaalis müünud BMW E39 velgesid. Samuti on tegemist ühe Tallinna gümnaasiumi 2012. aastal lõpetanud noormehega. Delfi toimetusele on BMW roolis olnud juhi ees- ja perekonnanimi teada.

Samuti proovis Delfi noormehega telefonitsi ühendust saada. Eeldatavalt Gregori numbrile helistades vastas kõnele noorem meesterahvas, kes pärast mõningast mõttepausi väitis end Peeter olevat ning viitas võimalikule telefoninumbri vahetusele.

Delfi proovis samale numbrile mitmel korral helistada, kuid enam telefonile ei vastatud.

Maanteeameti e-teeninduse andmetel on tegemist BMW 320I mudeliga. Sõiduki esmase registreerimise aeg on 1993. aasta. Eestis on auto registreeritud aastal 2007. Auto tehnoülevaatus on kehtiv kuni 2015 aasta septembrini ning liikluskindlustuse leping puudub.

Kindlustus hüvitab kahju 

PZU Kindlustuse kahjukäsitluse ja klienditeeninduse osakonna juhataja Eero Link ütles, et BMWl kehtis liikluskindlustus 10. aprillini 2015 ning õnnetuse hetkel sõidukil kehtivat poliisi ei olnud. "Antud juhul peab kahju hüvitama viimase poliisi väljastanud selts," sõnas Link.

Laupäeval Tallinnas Tartu maantee ja Kreutzwaldi tänaval toimunud suuravarii kahjud hüvitab PZU Kindlustus, hüvitamisele kuuluvad nii isiku- kui ka varakahjud ning liikluskindlustuse seadusest lähtuvalt saavad hüvitist ka õnnetusse sattunud jalakäijad. "Kutsume üles kõiki õnnetusse sattunud isikuid kahjunõuetest PZUle teada andma telefonil 1526 - mõned neist on seda juba teinud." PZU Kindlustus on hetkel eraldanud hüvitisteks 75 000 eurot, kuid täpne maht selgub kahjukäsitluse käigus.

Hetkel toimub kriminaalmenetlus juhtunu asjaolude väljaselgitamiseks ning selle tulemuste põhjal saab öelda, kas juhtum on regressitav ehk tekib tagasinõude võimalus süüdlaselt. Põhja ringkonnaprokuratuuri eilse avalduse põhjal on kõik senikogutud tõendid kinnitanud, et punase tulega sõitis ristmikule välja BMW juht.