Eelmise aasta novembris hukkus ülekäigurajal teed ületanud 20-aastane Rain, kellele sõitis otsa vilkuriga, kuid sireenita sõitnud politseiauto. Lõuna prokuratuur ja hiljem ka riigiprokuratuur juhil juhtunus süüd ei leidnud. Seisukoht oli see, et noored ilmusid nii ootamatult teele, et juhil polnud midagi teha. Varasemad avariid ning sireenita sõitmine ei mängi juhtumi juures rolli.

„Täpsustades sama patrullekipaaži osalusel juhtunud varasemaid õnnetusi, siis ühel juhul sattus patrull liiklusõnnetusse 2015. aasta aprillis, kui oli tõendusliku alkomeetriga teel joobes juhi tabanud patrulli juurde. Ristmikule lähenedes püüdis politseisõiduk sireeni ja vilkuritega ristmikku ületada ning umbes 30 km/h liikudes teha möödasõitu veokist, kuid kuna veok oli samal ajal juba vasakpööret tegemas, toimus kahe masina kokkupõrge. Sõidukid said mõlke, inimesed viga ei saanud," kommenteeris Lõuna prefekt Tarmo Kohv.

"Aasta varem aprillis oli sama patrull alarmsõidul väljakutsele, kus teatati kraavis lebavast arvatavalt raskes joobes inimesest. Teel abivajajani sõitis patrull ringristmikule, kus ees liikunud autole otsasõidu vältimiseks otsustas patrull keerata teelt välja. Kahjustada sai politseisõiduki põrkeraud. Meelevaldne on neid juhtumeid siduda traagilise õnnetusega Riia mäel ning ei siis ega nüüd tagantjärele anna need alust alarmsõidukijuhti ametist vabastada. Taolisel juhul tuleks alarmsõit keelata ning liiklusest kõrvaldada kõik juhid, kes on 2000 või enamgi tundi aastas autoroolis olnuna osalenud mõneski kergema tagajärjega liiklusõnnetuses," sõnas prefekt.

"Kinnitan, et pärast novembrikuist traagilist õnnetust on alarmsõiduki juhtidele soovitatud kasutada alarmsõidul lisaks vilkuritele ka sireeni senisest enam ja seda ka öisel ajal, kuid lõplik otsus arvestades väljakutse täpseid asjaolusid jääb alarmsõiduki roolis oleva ametniku langetada.“