Samuti jääb Veerenni tänavalt ainult parempööre suunaga Tammsaare tee suunas. Alates 23. juunist suletakse ka Veerenni tänava ja Järvevana tee ühendus, sest seal algavad kommunikatsioonide ja tunneli kaevetööd, teatas Raepress.

Kuna tänane liikluskoormus Järvevana antud teelõigul on 80 000 sõiduki ringis ööpäevas, millele lisanduvad veel teeehituse masinad, siis on lähiperspektiivis ette näha antud piirkonnas tõsiseid liiklusummikuid ja koguni liiklusseisakuid.

Transpordiamet soovitab hoolikalt kaaluda sõidumarsruudi planeerimisel Järvevana tee kasutamist alates 16. aprillist ning igal võimalikul juhul antud piirkonda vältida.

Tallinnasse suundumisel soovitatakse valida lähtuvalt sihtkohast õige tee Tallinnasse sisenemiseks juba Tallinna ringteelt (Pärnu mnt, Viljandi mnt, Tartu mnt ja Peterburi mnt), kus vastavad juhatavad viidad on juba üleval. Tallinnas sees liikumiseks palutakse kasutada alternatiivselt Tehnika- Filtri teed, Endla ja Liivalaia- Juhkentali tänavat, samuti Narva mnt-d, Põhja pst, Soo ja Tööstuse tänavat.

Eelmise aasta lõpus kirjutas linnavalitsus alla Ülemiste liiklussõlme põhirajatiste ehitamise lepingu. Kokku on nende tööde maksumus 50 miljonit eurot. Aprilli lõpuks peaks valmima raudtee ajutine ümbersõit rajamine, mis läheb maksma 2,9 miljonit eurot. Tänavu sügiseks peaks valmima kõrgepingeliini asendamine maakaabliga, mille maksumus on 2,1 miljonit eurot. Suve lõpus valmib põhiosas ka sadevete kollektor maksumusega 7,1 miljonit eurot.

Tänavu on kavas alustada ka Järvevana tee alla kavandatud jalakäijate kergliiklustunnelite ehitusega. Tartu maantee viadukt ning vasakpöördetunnel valmivad 2013. aastaks, kogu liiklussõlm 2013. aasta sügisel.

Tallinna ühe olulisema liiklussõlme rekonstrueerimise 1,2 miljardi suurused kulud kaetakse kuni 75 protsendi ulatuses Euroopa Liidu ühtekuuluvusfondist, linna osalus on 25 protsenti.