NB! Kommentaarid on avaldatud lugejate poolt. Kommentaare ei toimetata. Nende sisu ei pruugi ühtida toimetuse seisukohtadega. Kui märkad sobimatut postitust, teavita sellest moderaatoreid vajutades linki "Sobimatu"!
Järjesta: Vanemad Uuemad Parimad
1 2
27.12.2017 00:39
Aga pean täielikult nõustuma definitsiooniga tänasest päevast ,tõejärgne maailm.Tegelikult jääb selle algus mitte 100 aasta tagusesse aega vaid lausa 2000aasta taha.Kuidas kirjutada ümber ajalugu? Lühiõpetus: Ajal,kui kirjakeel ja õppimine vaid valitute privileeg,luua universaalne kirjakeel mida tulevikus hakkaks rääkima ja kirjutama kogu maailm.Peamine õpik,kus on üles täheldatud kõik,mida üks orjarahva esindaja teadma peab ja mille järgi oma elu korraldama,see on loomulikult piibel.Järgmiseks on loomulikult vaja märtrit,kes tulevase orjarahva nimel oma elu annaks ja kelle nimel saaks piibli tuld,mõõka ja risti kasutades igasse maakera punkti viia.Loomulikult hävib protsessi käigus enamus kohalikust rahvast ja selle kultuurist ning ajaloost.
27.12.2017 06:11
miljonid rändtirtsude parved aasiast,aafrikast on valmis siia euroopasse saabuma et tekitada samasugust kaost,nälga,viletsust,ülerahvastatust, sõda jne nigu oma kodumaal.
27.12.2017 08:59
Tänaseks on Annuška õli kindla peale ära ostnud, jääb oodata, milla ta selle pudeli trammiteele puruks pillab.
    Näita vanemaid (3) Laadin kommentaare...
    28.12.2017 15:15
    Veisspuki tolerastid niikuinii ei loe midagi eesti keeles, sageli ka ei räägi eesti keeles...
    28.12.2017 15:17
    14:02 ootan šokeeritud ja hukkamõistvaid reaktsioone asjassepuutuvatelt isikutelt inimõiguste instituudist ja facebooki töörahva kommuunadest
    Paras aeg hakata sõlmima kihlvedusid: kes (või milline instants) võiks olla marksistlike pseudosallivate ja võltsempaatia esindajate kommuuna ridadest esimene, kes Viivi Luige "vihakõne" ;) nö "täie teravusega hukka mõistab", kui "progressiivsele globalismile- ja ajale jalgu jäänud kurja inimese vingumise"?
    Või äkki koguni "natsismi"? "Kremlimeelsuse"? "Trumpismi"? "Putinismi"? Rassismi? Foobsuse? vms? (vali lünga täitmiseks sobiv).
    28.12.2017 19:45
    Vanasti, kui keegi mind tänaval hüüdis, kuulsin: "Oota nats!" Nüüd on sallivad mind õpetanud kasutama koma.

    Oota nats!
    Lisa koma!
    Oota, nats!
    Lendab tomat.
    Mädamuna.
    Oota, mats!
27.12.2017 13:55
Vaimukus ei tee valest ei uut ega õiget. Mida siis vihata, mida sallida? Luik vaikib nagu haud – tal ükskõik. Peaasi, et oleks sallivus ja oleks viha. Tüüpiline indoeuroopa manihheism. Absoluut seal, kus olla saab vaid asi.

Vihast. Mitte ükski Euroopa riik, mitte ükski valitsus, mitte ükski tuntum vaimuinimene ega partei pole avalikult vihanud ei Liibüa hävitamist, Süüria hävitamist ega Ukraina hävitamist. Ja viimaks Jeemeni hävitamist. Kuigi pidanuks. Pole vihanud džihadistide toetamist, sest maal, mille naabriteks on NATO liige Türgi, Iisrael, Jordaania ja varem hävitatud Iraak, poleks ilma lääne toeta neist asja. ISIS tootis relvi lääneriikide ja Türgi abiga, Iisrael ravis neid oma haiglates. Pole seda – džihadistide toetamist – vihanud ka need, kellele see on andnud vaba voli vihata teist inimest. Kes päriselt on aetud kodust, kelle maal on võimust võtnud terror. Vastupidi, püha viha puudumine tõelise ülekohtu vastu on andnud nende väiklasele vihale kütte ja ülesärritatud valijate hääled. Väikluse võit.

Espak on valemängija, ja nüüd on seda ka Viivi Luik. Häbi.
28.12.2017 13:05
hullemat terroristliku reziimi, kui kommunistlik pole kuskil mujal maailmas, isegi tänapäeval kargavad mõõda ilma ringi putinid, kim junnid ja nende sõbrad trumpid
28.12.2017 13:06
Islamiriik on aus ja otsekohene, ilma "kavaluseta", muidu aga ikka seesama, juba veerandi maailmast vallutanud, saatanlikult geniaalne sõjaline ja poliitiline doktriin. Asjaolu, et selles on mõned naabritelt (või ohvritelt?) üle võetud religiooni elemendid, ei peaks sellele tagama usuvabaduse kaitset, sest see on ühemõtteliselt inimsusevastane ühiskonnakorraldus, mis on väga hästi optimeeritud sõjapidamiseks olematute ressurssidega, maailma lõpuni.
Kuidas saab sellist asja sallida? Selle ideoloogia keelustamine aitaks vett selgemaks ja vähendaks "sallijate" toetust nende poolt kes ei saa päriselt aru millest käib jutt aga tahaks lihtsalt nunnud olla...
28.12.2017 13:13
Ma olen väga pikalt oodanud tõeliste kultuuriinimeste väljaastumist võltssallivuse vastu. Tundub, et 2017 sai see mõõt täis ja võltssallivuse sallimatu nägu on paljastatud. Jõudu!
28.12.2017 13:18
Just, selle roosa ja võika "võltssallivuse" hommikust-õhtuni ekspluateerimine viibki Läänemaailma ning valge rassi üleüldse ükskord hauda. Ja ka see on õige, et 1917. a. juudikommarite võim sai teoks just tänu Euroopa ükskõiksusele, sallivusele, naiivsusele ja ahnetele poliitikutele ning muudele asjameestele. Ka tegid tollased vene julgeolukujõud väga head tööd ja lollitasid neid eurooplasi kuidas aga tahtsid. Tänapäeval sama lugu...
    28.12.2017 23:30
    Hauda viib meid see, et ma arvame, et me elame süsteemist lahus ja mingi kuulikindla läbipaistva seina taga. Ja sallijad ei taipa, et aafrikast tulevatel inimestel on lihtne elutungist lähtuv käitumine - kõik on ühel kaardil - elu või surm. Ei ole sellised nagu meil, et kas täna ostaks Selkust valmistoitu, tibukene?
28.12.2017 13:18
Kas võltssallivus on see kui pederastid teisitimõtlejaid taga kiusavad nagu näiteks see odav propagandasaade Tahapanija?
28.12.2017 13:21
Kõike seda hoogustas 1960ndatel käima läinud turism, mil sõjakahjustused minetanud ja hea elu taganud inimesed olid shokeeritud, kui vaeselt-nigelalt elatakse nn soojadel maadel. Siis hakkas osa inimesi leidma, et sealsetele inimestele tuleb pakkuda enda riigis seda elujärge, mida nemad olid saavutanud, aga ei mõeldud tagajärgedele, inimloomuse halbadele tahkudele jne, taustal loosungid kõigi võrdsusest ja võrdsetest võimalustest.
Kui lähtuda hävitustöödest nii materiaalsel kui ka vaimsel tasandil, siis nn vasakpoolsete võimu all on toimunud seda oluliselt rohkem/karmimalt kui parempoolsete puhul. N Liit, Hiina, Kambodzha, P-Korea, Nicaragua kokku annavad juba kõva enamuse.
    28.12.2017 13:35
    Väga õige, alguse sai see just 1960-ndatel ja oma suure panuse lisasid sellesse ka valdavalt rikastest perekondades pärit pärgadega lilleinimesed. Neil oli ju aega küll, nad ei pidanud ju tööl käima...
    Aafrika riikidele anti vabadus ja mis sest kolooniate ärakaotamisest välja tuli: kohe algasid kodusõjad, massimõrvad ja kadus igasugune kord. Nüüd kui omal mandril on kõik tuksi keeratud, põgenetakse siia Euroopasse ja keeratakse ka siin kõik p..sse.

    Ülemaailmset heaolu ja võrdsust ei saavutata iialgi. See on rohkem sotsialistide ja kommarite luulu.
    28.12.2017 15:09
    Õigus, ükski heategu ei jää karistuseta! Seega, mõtle enne kui midagi teed!
28.12.2017 13:26
See oli nii hea lugu, et lugesin kaks korda. Näis, kas võltssallijatel koolidel, lobjakatel, femisteeriumitel jne on julgust Viivi Luige sugust tõelist intelligenti rünnata.
28.12.2017 13:28
Hea artikkel. Mäletan paari aasta tagust nö "debatisarja" sallivatega, kus nad püüdsid eluhinna eest meie meelt muuta ja aafriklasi ja moslemeid õigustada ning vastuvõetavaks muuta...lausa ohvritena näidata ja meil süümepiinu tekitada...
Oeh, olid ajad. Õnneks on paljud endise idabloki riigid targemad, kui see pehmo Lääs oma ahne Brüsseliga.
28.12.2017 13:32
Kahjuks ei saa ma seda lugu lõpuni lugeda, aga algus on küll segamini nagu puder ja kapsad.
Bolševike võimuletulek 1917 oli Lääne-Euroopale äärmiselt halb üllatus. Teatavasti oli käsil Esimene maailmasõda ja Venemaa oli Lääne-Euroopa liitlane. Bolševike peamisi lubadusi oli aga Venemaa sõjast väljaviimine. See tekitas ka olukorra, kus inglased ja prantslased hakkasid kohe tegutsema Lenini kukutamise nimel. Mingist Luige räägitud sallivuses polnud juttugi, bolševike režiim mõisteti koheselt hukka.
Unistus võrdsemast maailmast oli teatud Lääne intellektuaalide seas loomulikult olemas, aga valitsuste tasemel polnud sel mingit toetust.

Islamiriik oma olemuselt on samasugune nähtus nagu omal ajal Taliban. Ehk siis kodusõjast haaratud maa pöördumine radikalismi. Seda ei too võimule sallivus, sest sallivus ei tekita kodusõda. Selle toob võimule ahnus, mis väljendub välispoliitilistes mängudes.
    Näita vanemaid (2) Laadin kommentaare...
    28.12.2017 17:05
    Sm. ragno, saab lugeda küll.

    Mis puutub Daeshi ja Talebani võrdlust, siis see ei päde.
    Üks on eelkõige puštude liikumine, teine täiesti rahvusteülene.
    Sm. ragno jaoks tuttavam termin - Daesh on nagu Komintern. Ilmselt seetõttu on ka Euroopa vasakpoolsete suhtumine Daeshi nii positiivne.
    28.12.2017 17:08
    Bolševikud ei olnud Saksa luure projekt, bolševike putš oli Saksa luure projekt.
    Muuseas, enne sakslasi toetas Vene sotsiaaldemokraate ka ntx Jaapan.
    1905 aasta revolutsiooni rahad olid paljuski sealt pärit...
    Kuid väide et Jaapan või Saksamaa oleks midagi loonud, ei ole õige.
    Kõik oli olemas.
    28.12.2017 18:20
    Jah, saab lugeda tõesti. Minu viga, pole aastalõpuga seoses aega süveneda enam meediasse.
    Ei oskagi selle kohta midagi rohkem öelda. Vast niipalju, et Luik dramatiseerib liiga palju. Kui ta viimase 70 aasta sündmused samamoodi ette võtab, siis on iga aasta umbes sarnane olnud. Ikka on katastroofe, lollusi, hulle ja terroriste. 2017 on viimase 70 aasta arvestuses ilmselt pigem leebe olnud.

    Islamiriigi ja Talibani puhul võrdlesin ma nende algust, mis on seotud kodusõjaga. Rahvuse vms mängutoomine pole selles kontekstis oluline. Selgelt pani Talibanile aluse Afganistani sõda ja ISISele Iraagi sõda.

    Lenin oli enne 1917. aastat üsna tundmatu tegelane nii Lääne kui isegi Venemaa enda jaoks. Näiteks Trotski oli kaugelt tuntum, aga revolutsioonilistest parteidest oli vene rahva eelistuseks hoopis esseeride partei (mida iseloomustas Kerenski saamine peaministriks suvel 1917). Ka hiljem oli Trotski see, kes Lääne intellektuaale köitis, mitte Stalin.
28.12.2017 13:35
Peeter Espak: "Islamiriik on tõenäoliselt maailma ajaloo kõige võikam terrorirežiim üldse. Selle liikumise levikule on väga palju kaasa aidanud Euroopa äärmussallivuslaste liikumine, kes on teinud süüdlasest ohvri ja ohvrist süüdlase..."
..
Kõik praegu toimuv lühidalt ja hästi kokku võetud.
    Näita vanemaid (10) Laadin kommentaare...
    28.12.2017 18:05
    No siin on nüüd terve hulk oletusi ja väiteid, mis vajaksid üsna korralikku viitamist. Alustame sellest, et Rootsi on "kriminaalsuses Euroopa esiriik". Kas Euroopa tähendab siin Euroopa Liitu või maailmajagu? Ja loomulikult eeldab see nüüd sõltumatu allika viidet.
    Ma ei viitsi seda 1500% väitele kinnitust otsida, aga kas natuke ebaloogiline ei tundu, et Rootsi muutis statistikat ja võimaldas näidata end vägistamises Euroopa kõige hullema riigina, et vaikida maha probleeme vägistamisega? Minule tundub see absurdse väitena.
    ISISe heaks võitlejate arvu täpselt teada ei ole mõistagi võimalik ning kahtlemata püüab üks pool seda numbrit suurendada ja teine pool vähendada. Siiski peaks siin jääma teadaolevate numbrite juurde, mitte hakkama õhust võetud arvusid enam-vähem tõena näitama. See soomlaste 500 on õhust võetud number.
    Tõsi on see, et ISIS üritab pagulaste seast endale võitlejaid värvata. Mida hullem on pagulaste olukord ja mida vaenulikumatena endi suhtes nad eurooplasi näevad, seda tõenäolisem on, et nad ISISega liituvad.
    28.12.2017 19:23
    krminaalsuse esiriigiks nimetati Rootsit täna, lähtudes viimasest statistikast.
    Vägistamisega võrdsustatud seksuaalkuritegusid laiendamise järel kasvas statistiline number 30%. 20 aasta kestel tõusis nende kuritegude arv 1500%, on üritatud eristada nn klassikalisi vägistamisi ja saadud erinevad arvud, kuid ka kõige väiksem number annab kasvuks 1200%.
    Pagulastaustaga isikuid Rootsis ei eristata. Norras on saadud vägistamiste puhul nende osakaaluks 90%, kaudsed rehkendused näitavad, et Rootsis võib see number sama olla.
    Soomlaste arvamus 500 ekstremisti kohta pärineb Suojelupoliisilt.
    "Mida hullem on pagulaste olukord..." ei ole õige väide.
    Pagulased tulevad utoopiliste lootustega. Inimkaubitsejad reklaamivad Euroopat vastavalt asukohamaale. Nigeerias lubatakse igaühele maja, autot ja blondi naist. Araablastele lubatakse maja ja heapalgalist ülemuse kohta.
    Neegri jaoks on blond naine staatuse küsimus, nagu araablasele ülemuse koht.
    Mida suurem on vastuolu utoopiliste lootuste ja reaalsuse vahel, seda kergemini nad radikaliseeruvad. Neil tekib tunne, et eurooplased on ülekohtused, jättes nad lubatust ilma.
    Nad ei tulnud tööle ega vaeva nähes end üles töötama, nad tulid head elu elama.
    Samas ei ole nad ise tänapäeva maailmas vajalikud, ilma hariduse ja tööoskuseta, nagu nad on. Alla 10% on sakslaste järgi mingi arvestatav haridus.
    29.12.2017 10:11
    Sekka ka isiklik kogemus - aastavahetusel (mitte sellel, vaid mullusel) helistab mu õde, kes elab väikeses Forssa linnas Soomes:
    Õde: Ärge meie pärast muretsege, meiega on kõik korras.
    Mina: Mh? Ah? Ei, me eriti ei muretsenudki. Miks?
    Õde: No need terroristid nopiti meie pagulaste hulgast ära ja meid nad ei puutunud.
    Mina: Me siin Eestis pole veel kuulnudki, mul tänased lehed alles sisse toomata?
    Õde: Meil oli tänahommikustes lehtedes küll. No need kaksikud vennad, kes jäid vahele, sest tegid uhke video, kus nad neid kinniseotud vange maha lasid sadade kaupa.
    Täpsustuseks meie päevastest lehtedest - tapetud vange oli umbes 1700, video kajastas umbes 600 tapmist ja mehed mõisteti Soomes õigeks ja lasti vabaks, sest tegemist oli kaksikutega, kes olid nii ühte nägu, et ei õnnestunud kindlaks teha, kumb neist täpselt see laskja oli . . .
    Õde uuesti: me siin kohalikega arutame, et meie linnakese terroristide kvoot on nüüd täitmata, ei tea, kas ISIS saadab uued või jääbki nii?
28.12.2017 14:08
rõõm on lugeda intelligentse inimese intelligentset teksti, mis on nagu sõõm värsket õhku igat sorti wannabe ``arvamusliidrite`` (a la lobakniinested jne) rõlge peeruhaisu keskel. Lenini bande oli 100 aastat tagasi tollane daesh, oma ennenägematult võika (puna)terrori ja massimõrvadega. Uljanovi usin järglane stalin viis riikliku terrori täiuslikkuseni ja tema valitsemise ajal viidi lõpule suure vene rahva lumpeniseerimine, mis kahjuks jätkub veel teadmata aja jooksul.
28.12.2017 14:09
Mis mõttes toimib,
Igaüks tehku niipalju, kui tal enda ja loodud pere jaoks tearvis on,
Ega maailm üole mingi näitus,
Mida on vaja üleval pidada ja eksponeerida,
Inimene saab elades kasutada tema poolt tekitatud võimalusi,
Mul kaa seisab, aga see ei seisa seismise pärast, igal adjal on oma põhjus
28.12.2017 14:19
Loomulikult on see artikkel tasuline ja loomulikult ainult registreeritud kommenteerijatele.
Aga Luik on õigetel jälgedel, bkas liskas temale ja Mäksile on veel liitujaid? Ootaks juurde teid!
28.12.2017 14:26
Ilmselt tuleb Viivi Luigega nõustuda. Ülekeeratud vint ei toimi ega hoia enam midagi kinni.
Aga ühest ma aru ei saa, miks on brexit pandud kõigi teistega ühte patta? Selle ju on esile mananud just see sama võltsallivus ja globaliseerumine. Ehk kõik see, millega euroopa eliit on kogu aeg püüdnud kõigile pähe määrida. Brexit on tagajärg, mitte põhjus. Nii nagu Trump, islamiriik, kõikelubatavus ja samas kruvide kinnikeeramine. Need kõik on ju tagajärjed nende erinevates ilmingutes. Põhjuseks on absoluutse võimu taotlus. Nii Venemaal, Ameerikas kui ka Euroopas. Eriti Lääne-Euroopas. Ja selle tahtmise ainuõigeks pidamises. See on ka selle sama võltsvagaduse, -võrdsuse ja -äärmussallivuse põhjus. Ja siis imestame, et miks küll sellele nii räigelt reageeritakse. Muide need nn äärmussallijad on ise kõige sallimatud. Ikka nendega, kes selle võltsusega kaasa minna ei taha. Ikka see, et on ainult üks tõde, meie tõde. Kõik ülejäänud on saatanast. Ja seda mitte alates 1917. aastast vaid juba inimkonna ajaloost alates. Ainult meetodid on teised. Samas, ega ikka olegi. sest mis see islamiriik siis muud on kui ainult ühe tõe monopoolsuse taotlus. Ja ega ei ole vahet keskaja ketserite põletamise ja selle islamiriigi ja äärmusislamismi tegude vahel. Igasugune -ism on iseenese räige petmine.
28.12.2017 14:33
Ja millest see kurjus ja hädad tulevad? Rumalus ja ahnus on võtmesõnad. Algpõhjus on inimeste olemuses. Kirjakohad sallimatu olemiseks on leitud nii piiblist kui koraanist. Samas mõlemad tekstid annavad ka võimaluse ALATI olla ligimese suhtes hea. Keskaeksete sufide tekstid ja poeesia on üldhumanistlik. Ja paljudes tollastes linnades saadi koos sõbralikult hakkama. Kas siis tänapäeva inimene on kuidagi lollim või kalgim, et kohe kuidagi toime ei tule? Ahnem tundub olevat. Kui rumalus ja ahnus ristub poliitikaga on tulemuseks kaos. Jaak Madissoni täna avaldatud mõtted kultuurist rahastamisest "toodavad" kaost. Vihkamist annab igasuguste ideede osas ära kasutada. Kui inimeses kaovad nö rahvuslusega üldhumanistlikud väärtused ei ole ühelgi rahvusel enam mõtet. Jääb vaid kamp mankurte erinevatel rinnetel.
28.12.2017 14:39
Mis võltssallivus,
Iga sallivus võib olla võltssallivus ja tegelikult omakasupüüdlikkus
Igal inimesel on omad huvid ja lõpunu pole keegi omakasupüüdmatu
1 2
Jäta kommentaar
ARTIKLIT SAAB KOMMENTEERIDA AINULT REGISTREERITUD KASUTAJA!
Postitades kommentaari nõustud reeglitega