NB! Kommentaarid on avaldatud lugejate poolt. Kommentaare ei toimetata. Nende sisu ei pruugi ühtida toimetuse seisukohtadega. Kui märkad sobimatut postitust, teavita sellest moderaatoreid vajutades linki "Sobimatu"!
Järjesta: Vanemad Uuemad Parimad
1 2
07.09.2018 14:37
Eric Cartman näitas taas oma teadmisi Riigijuhtimisest :)
07.09.2018 14:42
vahe on selles, et veri on paksem kui vesi, meie eri jõustruktuuride ametnikud peaqvdki laulma nagu ühest suust seda, mida annab neile ette võimul olev ladvik, nämmutada siin kapo või muude ametnike kallal on mõtetu, meile, eestlastele peab kohaöle jõudma arusaam, et oleme paljud riigi juhtpositsioonid andnud venelastele, kes hakkavadki vastavalt võimalustele teostama venelaste, mitte eestlaste huve eestis, kas siis seaduslikult või mitte seaduslikult, mingi getostumise jutt on absurd, ärgem olgem orjarahvas, ajame selja sirgu ja näitame koos, me eestlased, kes siin maal on peremehed, ja igasugu riigireetureid jääb kordades vähemaks, nagu ka libarhavuslike populistlike loosungeid hõiskavaid ekretiine, elagu eesti
    10.09.2018 10:46
    Põhimõtteliselt nõus kogu eelnevaga, kuniks libarahvuslikke populistlikke huvisid hõiskava RE ja IRL-ini välja kes juba viimased 12 aastat sama joru ajanud kuid reaalselt tegelenud ainult Eesti mahamüümisega ja põhiseadusliku korra hävitamisega. Ainus reaalne kurssi muutev alternatiiv ongi EKRE hetke poliit maastikul. Teisi isegi ei hakka mainima, sest selgelt suitsiid ja Eesti vaenulik peaks olema, et muid erakondi toetada.
07.09.2018 14:43
Miks riigikaitsekomisjoni aseesimees Mart Helme ei tee siis seda ???
See on 100% tema vastutusala.
07.09.2018 14:46
Probleem on ju rahvuses ja ajakirjaniku puhul ilmselt ka funktsionaalses lugemisoskuses :D
07.09.2018 14:48
Tahaks loota,et kui Kapo vähegi oma tööd tunneb,siis kasutatakse nii etnilist kui ka muid profileerimisi juba ammu. Meile sellest lihtsalt ei räägita.
07.09.2018 14:50
EKRE keeras populistlikus kampaaniatuhinas vindi üle. Kuid Metsavase puhul jäeti taust uurimata.
07.09.2018 14:59
Tuleb järgide,et riigiametites oleks SÜNNIJÄRGSED,rahvusest olenemata, kodanikud.Siis on sünnijärgsete võõrrahvuste puhul lihtsam järelvalvet teostada.
Ja kindlustada,et sünnijärgsus oleks tõene mitte nagu on juhtunud presidendikandidaatide puhul,kombineeritud.
Muidugi ei väliste kõik see sünnijärgsete etnilist eestlaste kontrollimist.
07.09.2018 15:05
Kaalep ja Helme võtsid nõuks KE Savisaare tiiba toetada. Selline muhe, parajalt kõmuline provokatsioon ja kohe sai Yana Toom selle vastu sõna võtta. Justkui vaidlevad, aga tegelikkuses selline Olgino trollide tasemel tegutsemine, elementaarne PR näide. Ikka selleks, et vene rahvusest inimesi Eesti riiki umbusaldama panna ja Savisaare-Jakunini tööriistadeks teha.
07.09.2018 15:09
Kui teed isamaalasena lapsed mingile läti - eesti - vene juurtega tädile, siis lastest ei tule iialgi rahvuslasi! Vaielge vastu.
07.09.2018 15:09
Võib teha multikultuurseid ja poliitkorrektseid nägusid, kuid päritolu (paraku) on oluline faktor inimese lojaaluse kujunemisel. See, et vanemad kujundavad suure osa inimese tulevastest eluhoiakutest on mõistetav ja normaalne, kuid sellega tuleb kindlasti arvestada. Eitamine ja peadpidi roosas udus hõljumine ei aita millelegi kaasa.
07.09.2018 15:14
Mina täieliku EKRE pooldajana ei ole nõus väitega, et rahvus määrav on, riigikogu on enamjaolt eestlaste pärusmaa, kas keegi julgeb väita, et need sealsed künkapealsed EESTLASED on igati krapsid, viisakad ja ausad?
07.09.2018 15:18
Arvo Meomaa
07.09.2018 15:09
Kui teed isamaalasena lapsed mingile läti - eesti - vene juurtega tädile, siis lastest ei tule iialgi rahvuslasi! Vaielge vastu.

Vaidlen vastu, kõik algab kodusest kasvatusest, kui lapsele selgitada põhimõtteid ja eluväärtusi, siis on asi õige, sõltumata rahvusest, pealegi tuleb kursis olla koolis õpetatavaga, sest laps "peab" uskuma juttu, mida õpetaja õpetab, siiski õpetajal ja õpetajal on suur vahe, ka kodus tuleb last õpetada.
    07.09.2018 15:46
    Tänan! Aga selline kasvatamine pole võimalik, sest ühel osapooltest on sügavalt nõukogulikud hoiakud, siis kumavad need kasvatuses läbi ja ei tekita kasvatamises koosmeelt. Pigem on see võimalik siis, kui kasvatus on apoliitiline aga sõbrad on kõik eestimeelsed ja rahvuslased.
    07.09.2018 17:46
    Selline kooselu,kus pooltel on täiesti erinevad ideoloogilised veendumused ei kesta kaua. Kui üldse lapsetegemiseni jõutaksegi siis kujundab lapse meelsuse see vanem kelle juurde laps peale lahutust jääb.
07.09.2018 15:22
See on rumal demagoogia, millist suudavad ajada vaid vasakpoolsed.
Ei ole mitte midagi valesti sellega,et riigi kaitsestruktuurides ei edutata võtmekohtadele neid, kelle puhul on olemas legitiimne alus oletada seda,et nad de facto sellele riigile erinevatel põhjustel lojaalsed ei ole! Jutt on kohtadest,mis haldavad riiklike saladusi ja muud riigi jaoks konfidentsiaalset informatsiooni ning tagavad ligipääsu sellele! Just sellele Mart Helme vihjaski! See on viis kuidas riik ennast kaitseb!
Poliitilisel lojaalsusel Venemaale ei ole mingit pistist inimese sooga.
Küll aga on sellele tegemist rahvusega juhul ,kui indiviid de facto on venelane ning on alust arvata, et tema lojaalsus ei kuulu Eesti riigile, vaid hoopis tema ajaloolisele kodumaale!
07.09.2018 15:30
Ikka tuleb kõik ära profileerida :)
Kohe sündides geenitest ja murumütsid paremale ja kõik muud kahtlased vasakule :)
Enne tuleb see Püha Eestlase Geen muidugi leiutada :) Helme, pagan, on ka ju Zimarjevi omaga aga ise nii kõrgel Riigikaitsekomisjoni aseesimehe kohal või mis asi see oligi.
    07.09.2018 16:05
    Petserlastest endised punaarmeelased tõepoolest Eesti riigi ametitesse ei sobi - lehvitagu sini-must-valget ja rebigu särki palju jaksavad :D
    07.09.2018 16:10
    Muig : Vova noortekogus omavalmistatud kiivriga Kaljutaund, kes Putini eest kopsukaid rebib, tuli marueestlust meile tegema :)
    No nii nunnu pilt sul :)
    07.09.2018 16:12
    Miks sul selline Masha pilt ikkagi on? :) Ja suvel peaksid ikka pilotkaga olema või sul käib kogyu aeg eestlastega sõda, et Igaks Juhuks kiiver peas peab olema? :)
07.09.2018 15:31
"Miku" võiks jääda koos "Manniga" sauna taha konnapoegi püüdema - see on tema tase!
Kui hakata aga Eesti reetureid otsima Eesti riigiasutustest ja Kaitseväest, ei saa me kuidagi võrdset protsenti eestlasi ja venelasi! Mõelge vaid neile juhtumeile, mis pandud "suure kella külge" ja saame tulemuseks umbes üks eestlane/viie venelase kohta, kuigi Eestis on venelasi umbes 25%-i ja Riigiasutustes ilmselt veelgi madalam osakaal!
07.09.2018 15:39
Heh, mis sa targutad, sa ju Petserimaa tagune, sinu enda sõnad.
07.09.2018 15:45
Mina ei mõista miks meie juhtivad ministrid , kindralid ja teised tähtsad mehed ja naised võtavad tööle riigisaladustega kohtadele inimesi kes kunagi tõõtasid vaba Eesti Riigi vastu , olid seotud tööga GKB -s ja teistes saljastes ja väga kinnistes Nõkogude Liidu Asututes nagu piirivalve, vangigimajade ja laagrite töötajad, kinniste haiglate töötajad j.n.e. Aeg on juba ammu tulnud , et selliseid innimesi saata pensionile või siis kohtadele kus ei ole Eesti Riigi saladusi ja võtta tööle noori mehi ja naisi kes ise ja kelle sugulased ei ole seotud üleval nimetatud Nõukogude okupatsiooni aegsete asutustega!
07.09.2018 15:53
Siiski olen ka eelnevalt maininud , et ei ole õige võtta riigikaitse asutustesse vähemalt kõrgema ešeloni ametkohtadele tööle muulasi. Aeg ja ajalugu on ikka näidanud, et toida hunti palju tahad vahib ikka metsa poole.Ning neid venelastest "eesti patriootidest" kes hulganisti olevat meie jõustruktuuride pelgan ma väga tõsist ohtu meie riiklusele ja kestmajäämisele.Ning selles küsimuses ei maksa ajada mingit multi kulti ja võrdõiguslikkuse jama - teema on selleks liiga tõsine.Seega EKRE - toetan .
    10.09.2018 10:59
    Kahjuks tõsiasi on see, et peale EKRE ei olegi kedagi kes iseriiklust ja rahva püsima jäämist toetab. Teised kõik on valinud ebajumalate kummardamise tee kes töötavad oma rahva vastu. Plats on vaja puhtaks lüüa kõigist neist kes aastaid seda jama ajanud ebalojaalselt - see tähendab: vaja ära likvideerida RE, KE, SDE, IRL ning eluaegne poliitikas osalemise keeld nendele inimestele kes aastaid solkinud Eesti rahva heakäiku, ise kunagised kommarid ja koputajad. Pole neil asja ei jõustruktuuridesse, ega avalikku sektorisse.
07.09.2018 16:19
Reeturid neetki kes mujal töötavad.
07.09.2018 16:24
malemäng on teatavasti eriline ja mängijaid on erinevatest rahvustest.
eesti maletaja oli Paul Keres.
1 2
Jäta kommentaar
Oled sisse logimist nõudvas kommentaariumis, anonüümseks kommenteerimiseks vajuta siia
või kommenteeri anonüümselt
Postitades kommentaari nõustud reeglitega