Täna saatis Tallinna Kaubamaja välja üsna veidra pressiteate, milles tõdetakse, et "Eesti Laulu finaalis esmaesitletud lugu "Naine" ühtib Kaubamaja nägemusega naisest ja tema igapäevasest elust".

On kolm varianti: (a) Tallinna Kaubamaja sõlmis sponsorlepingu ERRiga ja sai eksklusiivse juurdepääsu Eesti ühe suurima vaatajaskonnaga saatele; (b) Tallinna Kaubamaja kampaania ja sellega teemalt ja visuaalilt identne Leslie da Bassi toodetud ja Evelin Võigemasti etendatud lugu Eesti Laulu finaalis sattusid täiesti juhuslikult sarnanema ja Kaubamaja korjab sellest kasu; (c) Leslie da Bass ja Tallinna Kaubamaja on ERRile suured lotendavad trussikud põlvini pähe tõmmanud ja oleme saanud uue "K-kohukese" juhtumi. Muidugi võib seda käsitleda ka osava product placement’ina, eesti keeli – reklaamitava toote osava sokutamisena ekraani ette, aga kes või mis oli sel puhul reklaamitav-kaubastatav toode, ega ometi mitte naine?

Igal juhul, well done, Kaubamaja!