Kui Kristel tuli saates „Su nägu kõlab tuttavalt“ printsess Elsana lauldes teiseks, osteti kiirmoepood Kristelit ehtinud peaehtest tühjaks. Ta jõuab kõikjale, lapsed armastavad teda jäägitult – veidi veidrast Kuressaare tüdrukust on saanud Eesti meelelahutusmaailma fenomen.

Perekooli foorumis kritiseeriti „Padjaklubi“ sarja, kuna see jätvat noortele täiesti vildaka mulje elust – neli naist elavad kommuunis, keegi väga tööl ei käi, aga kõik läheb väga hästi ja elatakse glamuurselt. Millega end vabandate?

See on ju lapsevanema töö arutada selliseid asju lastega – et see on sari, väljamõeldis, mis näitab elu mingit külge ja mis on samal ajal täiesti üle vindi keeratud. Me küsime ise ka vahepeal sarja tehes, et kuidas saavad need tüdrukud selliselt elada, kuid seal ongi ebatäpsusi, kuna see on lihtsalt väljamõeldis, kommertskunst. Esialgu polnud see sari ju üldse lastele mõeldud, vaid sarjast pidi saama eestipärane „Seks ja linn“, mis mõeldud meievanustele naistele, aga lapsed hüppasidbandwagon’ile üsna kiirelt.

Mis hetkel said aru, et nüüd oled staar?

Esialgu tahtsime näidata, mida naised räägivad, kui mehi lähedal pole. Korraga hakkasin poes kuulma, kuidas lapsed hüüdsid vanematele: „See on ju Miša, see on Miša!“ Esimese hooaja lõpus oli meil fännipäev, ruum oli lapsi puupüsti täis – igas vanuses, poisse ja tüdrukuid.