Optimist kogus tänavustel reklaamiauhindadel ka kõige enam äramärkimisi ja võitis sellega ka teist aastat järjest aasta reklaamiagentuuri tiitli. "Eks loorberid ole ka kõva küljealune, selle peal ei saagi pikalt lamada," muigas Optimisti loovjuht Magnus Lužkov. Ta lisas, et aasta reklaamiagentuuri tiitel on Eestis kõrgeim selle valla tunnustus.
Ekspressi reklaam liftist vaadatuna.

Lužkov osales ka ise žürii töös ja märkis, et tööde keskmine tase oli sel aastal tugev, esitati üle aegade kõige rohkem töid. Järgmiseks peaks aga Eesti agentuurid võtma sihiks välismaise tasemega konkureerimise. Praegu ei ole Eesti veel Lužkovi hinnangul tunnustatud reklaamimaa, kuid potentsiaali jagub ja paljud tööd võiks hinnata ka Euroopa keskmisele tasemele.

Vaadates reklaamimaastikule, on näha, et turundusjuhtide ja tellijate jaoks on tasapisi taandumas kujutelm, justkui hästilevivas sotsiaalmeedia kampaanias loovusel kohta pole.

"Ei piisa ainult oma sõnumi välja panemisest ja sellest, et teed nii palju bännereid, millega justkui jääd inimestele jalgu," sõnas Lužkov. Sisukus, köitvus ja meeldejäävus reklaamikampaaniate korraldamisel tuleb tasapisi uue meedia konteksti tagasi.

Välireklaami esikoha sai kampaania, mis kutsus naisi ajateenistusse. Võidutööks riietati Tartu suudlevate tudengite naiskuju sõduri vormi.