NB! Kommentaarid on avaldatud lugejate poolt. Kommentaare ei toimetata. Nende sisu ei pruugi ühtida toimetuse seisukohtadega. Kui märkad sobimatut postitust, teavita sellest moderaatoreid vajutades linki "Sobimatu"!
Järjesta: Vanemad Uuemad Parimad
1 2
Anonüümne kommentaar
29.11.2017 12:15
See kommentaar on sisestatud anonüümse kasutaja "äpu" poolt ja on seetõttu nähtav ainult anonüümsete kommentaaride kaustas
Anonüümne kommentaar
29.11.2017 12:19
See kommentaar on sisestatud anonüümse kasutaja "EKBL" poolt ja on seetõttu nähtav ainult anonüümsete kommentaaride kaustas
29.11.2017 12:21
Nõmme Miilitsa koolis oli üks ohvitser, õppejõud, kes armastas korrutada, et venelased tõid Eestisse kultuuri, tööstuse......, vabal ajal jõi ennast ikka mehiselt täis, andis naisele kerepeale ja WC-s ronis alati jalgupidi potile. Aha muidu oli ikka "kultuurne".
    Näita vanemaid (6) Laadin kommentaare...
    29.11.2017 13:16
    Siit siis ka sm. $protkini armastus sm. Lenini vastu...
    29.11.2017 13:25
    Sm. Leninil oli väike "väike Lenin" (alumine käsi "õige" nurga alt ei saanudki midagi toekamat ju näidata). Sm. Cyrilli armastus on platooniline.
    29.11.2017 15:40
    cyrillile - 80-ndate lõpus ilmusid ajalehed nö poliitanekdootidega.. üks tuli kuhe meelde seoses kultuuritoojatega: Läinud Tšehhid moskvasse luba küsima, et teha omale mereministeerium.Poliitbüroost kohe küsiti milleks teile mereministeerium kui teil merd ei ole .. tšehhid küsisid vastu, et milleks moskvas kultuuriministeerium...
    isiklikult tean rohkem kui 10 venekeelset inimest nii nooremat kui vanemat kes on kindlad, et just venelased tõid siia kultuuri ning vastupidises on neid võimatu veenda ... aga muidu on cyillil õigu mingit kultuuri venemaalt siia ei toodud .. toodi ainult "kultuurkiht" ..
    loodan et kunagi jõuab ka cyrillile kohale väljendi "kultuuritooja" mõte, sest on ta juba tõele nii lähedal..
29.11.2017 12:23
Kas järgmisena hakkab vene portaal Ivan Orava väljaütlemisi analüüsima? :D
    29.11.2017 13:01
    "Tujurikkujat" nad juba on kasutanud.
    Nii et miks mitte?
    29.11.2017 16:20
    Vene portaal teeb kiilakale katet ja püüab teda sinimustvalgeks värvida. Asjatu vaev.
    29.11.2017 18:30
    Tupli Miku !!
    Saatsid Sotsid pikalt ja silmad oo hoopis paremini nägema hakanud !!
    Äkki peaks selle raamat ostmagi ?
    Aga on muidugi suur vahe Venemaal kodus elaval Venelasel ja
    tiblunnidel siin Eestis kes jalgupidi potile ronivad ja pärast pruune 111 numbreid näppudega seinale veavad.
    Kordan varemöeldut :
    Külastage aega olles Ümera tn. Maximat
    Seal oo see Raua Miku kirjeldatud vantide mass oma täies eheduses.
29.11.2017 12:25
Ma olen kogu aeg öelnud, et see SDE üks natsipartei on ... :) Miks aga KulKa igasugu soperdisi toetab, on omaette teema.
29.11.2017 12:35
Oli seal ikka "vene russ kapsa uss" ka? Muidu pole tõsiselt võetav teos.
29.11.2017 12:39
Aga soomlaste kauni vanasõnani (ryssä jää ryssäksi vaikka sen voissa paistaisi/vant jääb vandiks, isegi kui ta võis ära praadida) jääb meil veel pikk maa kõmpida.
Me oleme vene rämpsu vastu palju kenamad ja viisakamad kui soomlased.
    Näita vanemaid (7) Laadin kommentaare...
    29.11.2017 15:53
    Kotka linnas on koha ja tänava nimed kahekeelsed, soome ja vene keeles, kui nüüd Piret seda sulpsu tahtis kuulda.
    29.11.2017 16:58
    Isegi Soomes ei ole tîblad võimelised kohalikku keelt ära õppima. On ikka alaarenenud.
    29.11.2017 17:40
    einzokaz 29.11.2017 15:53
    Kotka linnas on koha ja tänava nimed kahekeelsed, soome ja vene keeles, kui nüüd Piret seda sulpsu tahtis kuulda.
    ---
    Ei viitsi täna sinna minna, aga ehk kinnituseks annad mõne googli kaardi tänavavaate pildi lingi kui suudad sellise leida. Mäletamist mööda sellisel kujul neid seal ei ole nagu sa püüad väita.
    Küll aga olen tõesti näinud Kouvola ja Lappeenranta mõne poe aknal silti mis vene keeles ütleb mis asja sealt saab.
29.11.2017 12:47
Sibul pole tegelikult solvav sõna. See viitab õigeusu kirikute sibulakuplitele ning vanausuliste kombele häid sibulaid kasvatada. Kui mina oleksin venelane ja keegi kutsuks mind sibulaks, siis see isegi meeldiks mulle. Kultuurilised vihjed on lihtsalt võimsad ja ilusad.

Vant ja vanka on leebelt solvavad. Keelatud T-tähega sõna oli vähemalt minevikus rahvusülene. Balti pataljoni baltisakslased kutsusid oma Landeswehris teenivaid hõimlasi Landeswehri T-deks. Praegu on T sünonüüm mitte venelane, vaid sovjettlumpen. Nõustun reeglitega.
29.11.2017 12:50
mis seal solvavat on ?
elu on selline.
29.11.2017 13:15
See palju kiidetud"vene kultuur"sai alguse Peeter Pervõi Euroopa külastustega,bojaaride habemete lõikamisega ja üldse kõige mitte venepärasega.Oli aeg,kus õukond ja aadel suhtles omavahel prantsuse keeles,et vähegi euroopalikum paista Lõplikult hääbus see kultuur aga peale viimase tsaariperekonna mõrvamist, koos bolševike võimuletulekuga.Sealt edasi asendus kultuura üldise blatnoistumisega,töölisklassi ohjeldamatu joomarlusega ja homo sovjeetikuste seni kestva lällamisega.See siis lühikokkuvõte vene kultuuri tõusust ja langusest.Kirjaoskuse arenemise jätan sellest kokkuvõttest välja.Ja Iljitši Lambikest ka ei puutu.
    29.11.2017 14:29
    Sa vist pole eestlane, sest nad seoses kultuuriga suudavad vaid peldikut meenutada. Ja siuke küsimus veel - kuidas on seotud see käsitlev raamat vene kultuuriga? Tüüpiline eesti kultuuri näide.
    29.11.2017 14:51
    Kirill pole ilmselt ka Švejki lugenud, muidu ta teaks, et sõja võit on määratud peldikutega (vähemalt raamatus "peldikukindraliks" nimetatud tegelane oli selles surmveendunud). Kui sovetid 1940. aastal Eestisse tungisid, siis ronisid nende ohvitseriprouad jalgupidi peldikupoti otsa (tuttav meditsiinitöötaja rääkis, et on vähemalt ühel korral ka ise andnud esmaabi ühele sealt kukkunule ja jalaluu murdnule) ja mõni pesi seal ka nägu. See oli ilmselge kultuurisõda, mille me, eestlased, oma moraalse üleolekuga täitornide üle võitsime.
    29.11.2017 16:14
    Cyrillile
    Kui leiad,et ainult peldikutest jääb väheks,lisan siis üldistamise,kultuurist parima ülevaate saamiseks bufaika-vufaika,balalaika,lubjavildid, kirsasaapad,paberossid "Sever",täitorn ja jobtvaju...Kui ei piisa,oota järge.
29.11.2017 13:20
Jõle jama, eesti natsionalist solvab vene shovinisti! Uskumatu, milline nahhaalsus. Ilmselt osataks küll eesti keelt, aga kirjutatust aru ikka ei saada. No jaa, rumalus pole ju oma teha. Kuidas küll need vaprad kultuuritoojad ja kangelaslikud võitjad-vabastajad ikka nii õrna hingega on, et kõik, isegi see, mida pole öeldud, hinge kriibib? Äkki sellepärast nad ei saagi kunagi rahu ega leia sõpru, vaid ikka ja ainult vaenlasi? Kuhugi küll nende huumorisoon on kadunud? Ja kujutad ette, polegi kellelegi kaevata. Tõesti jama. Pole see venelase elu ka kerge, üks solvumine ja ahistamine üksteise otsa. Miks nad küll selle ütlemise järgi ei käitu, mida kaugemal, seda armsam? Või venelaslikult - чем больше бит, тем больше любит?
Aga mida nad ise meie kohta räägivad ja kirjutavad, seda ei märgata? Pigem on see lugu Jupiterist ja härjast. Ühele on kõik lubatud, teisele aga mitte kui midagi. Tõesti, tõesti, sellisena on ikka paganama raske elada küll.
29.11.2017 13:23
Milleks seda küündimatut saasta siin pidavlt promoma peab?
29.11.2017 13:31
Nii tore on lugeda, kuidas patrioodid õpetavad muukeelsetele liitsõnade moodustamist, see vist ongi eesti kultuuri eripära
29.11.2017 13:33
Vene rahvusele pole omane meie musta huumori mõistmine. Olen täiesti loobunud venelaste juuresolekul musta huumori kasutamisest.
    Näita vanemaid (1) Laadin kommentaare...
    29.11.2017 17:29
    Ei ole nõus, et ei saa aru ainult venelaste arvel tehtud naljadest. No ikka üldse ei saa aru meie mustast huumorist, isegi kui seletada. Tõenäoliselt jäävad mulle samuti mingid vene naljad saladuseks.
    Vahel harva keegi paneb mingi venekeelse naljalingi üles. Sõnadest nagu saaks aru, kõik naeravad, aga mina nalja ei mõista. Midagi pole teha.
    29.11.2017 19:45
    Must huumor on inglastel kohe sündides veres, venkudel selline lapsikum huumor, või roppus rohkem hingelähedane.
    30.11.2017 01:32
    odavat huumorit tehakse igas keeles ..ning ka vene keeles on olemas väga head huumorit ja seda pole vähe.. aga lihtsalt keeruline on viletsa hulgast välja filtreerida
29.11.2017 13:36
Kas keegi ütleb nüüd, et "mul on häbi olla eestlane" ?
29.11.2017 13:46
No kuidas ikka üks t¡bla saab aru saada, et tema toodud kultuur oli s¡tahunnikud nurgataga. Nad tõsimeeli arvavad, et see kultuur oli midagi väärt. Tegelikult isegi põllurammuks ei kõlba.
Siiski ei peaks päris t¡blasid ja venelasi samastama. Pärast revolutsiooni põgenes siia palju venelasi, sest venemaal oli t¡blade riigipööre ja kultuurne venelane löödi maha.
29.11.2017 13:59
Jah, me peame hakkama piirama sõnavabadust, sest keegi võib sõnadega ju haiget saada.
Kõik kirjateosed peaksid enne avaldamist tsensuurist läbi käima, et keelatud mõtete levitamist piirata.

See oli sarkasm, kes aru ei saanud.
Anonüümne kommentaar
29.11.2017 14:14
See kommentaar on sisestatud anonüümse kasutaja "intelligent (sõimusõna)" poolt ja on seetõttu nähtav ainult anonüümsete kommentaaride kaustas
29.11.2017 14:35
Eesti kultuuri tegalane hr Mihkel Raud ehk Ameerikast sisse sõitnu on minu jaoks мудила,nii et tõlkige ümber siis saate teada mis see tähendab.
29.11.2017 14:39
„Kahjuks on meie sõnavabadus jõudnud selleni, et iga eesti natsionalist võib kirjastada avalikult russofoobseid tekste ja levitada neid kogu maal,” lausus Suhhoroslov Russkaja Vesnale.

Huvitav, et ainult venelased vajavad terminina foobia-sõna, teised rahvad saavad ilma selleta.
Ehk on asi selles, et see riik käsitleb kõiki oma naabreid vaenlastena?
    29.11.2017 14:41
    Iseenesest on selline lause näide sellest, kuidas inimene ei taju üldse konteksti ja eksponeerib oma rumalust.
    29.11.2017 15:54
    huvitav kuhu kategooriasse kuulub eestlaste nimetamine fashistideks?
    tegelikult pole see minu küsimus vaid ühe vene ajakirjaniku küsimus..
    teine huvitav küsimus järgnes veel: kui eestlased on fashistid, miks siis venelased panevad pahaks, et nad käituvad fashistidena..need küsimused on pärinevad juba pronksiöö ajast
1 2
Jäta kommentaar
Oled sisse logimist nõudvas kommentaariumis, anonüümseks kommenteerimiseks vajuta siia
või kommenteeri anonüümselt
Postitades kommentaari nõustud reeglitega