5osalises "Alpimajas" jooksid mitmes episoodis süsteemselt eetris mitmed kaubamärgid nagu Land Rover, Copterline, sushirestoran, Apple MacBook, vähem said nähtavat tähelepanu Viking Line, DPD või Tallink Takso.

Delfit nõustanud spetsialistid ei välistanud, et eelpool mainitud toodete näitamise taga võib olla varjatud reklaam ehk product placement. Maakeeli öeldes on tegu väljundiga, kus paigutatakse ekraanile orgaaniliselt tooted, mis sobivad eetrisse, kuid nende eest on makstud või nende näitamine on seotud muude äriliste kokkulepetega.

"Kindlasti pole antud sarjas kasutatud product placement'i, mille puhul nähakse ette, mil viisil ja kui palju antud toodet esitletakse. Sarnaselt kõigi teiste lavastuslike telesarjadega tuleb sündmustiku edasiandmiseks kasutada erinevaid sõiduvahendeid, sh näidata lennukit, millega Ivo Uukkivi tegelaskuju saabub ja autosid, millega ta sõidab. Sarjas on kasutatud mitme autofirma sõiduvahendeid," kinnitas ERRi juhatuse liige Hanno Tomberg Delfile.

Copterline´i juht Tõnis Lepp kinnitas Delfile, et ta sarja tootjatele raha ei maksnud, vaid andis neile tasuta kohad kopteris filmimiseks. "See oli tavaline liinilend, kus oli vabu kohti," lisas ta. "Copterline on sarja lõpus ka ära mainitud. Minu huvi oli Copterline´i pildile aidata."