NB! Kommentaarid on avaldatud lugejate poolt. Kommentaare ei toimetata. Nende sisu ei pruugi ühtida toimetuse seisukohtadega. Kui märkad sobimatut postitust, teavita sellest moderaatoreid vajutades linki "Sobimatu"!
Järjesta: Vanemad Uuemad Parimad
Anonüümne kommentaar
27.02.2018 10:34
See kommentaar on sisestatud anonüümse kasutaja "kooritsale" poolt ja on seetõttu nähtav ainult anonüümsete kommentaaride kaustas
    27.02.2018 11:15
    Inimene ostis laevapileti Rootsi, astus aleva peale (loe: partei ridadesse)olles täie teadvuse juures. Läks sõiduks, hakkas laeva Soome poole suunama, hoopis Soome sõitu propageerima. Mingil hetkel sai kaptenil ja meeskonnal villand ja ta pandi Soome sõitva laeva peale. Nüüd inimene halab.... teda diskrimineeriti.
    Kust otsast?

    Ehk siis, Vabaerakond võib nende ridadesse imbunud luuraja intrigaani Kristafovitsi välja visata ja pole lugu. Ref võib Meikari välja visata kui see hakkab erakonna rahastuses kahtlema(ämma kapp). EKRE puhul aga ei tohi nii olla, et vastutöötajad lahkuvad ja kui ise ei soovi, siis annavad teised märku minna?
    Antud kommentaaril on 1 registreeritud vastust ja 26 anonüümset vastust, mis on nähtavad anonüümsete kommentaaride kaustas
27.02.2018 10:37
kumb on tähtsam, kas Eesti seadus või EKRE sisekorra eeskiri? arvan, et Eesti seadus on tähtsam.
27.02.2018 10:37
Et kui erakonnale vastu töötav isik arvatakse erakonnast välja, siis on see liberastide arvates suur kuritegu ?
Aga mida liberastid ise teeksid, kui nende erakonna üks liige hakkaks reklaamima ja õigeks pidama naistevastaseid kuritegusid ?
    Näita vanemaid (2) Laadin kommentaare...
    27.02.2018 10:59
    Kogu liberastide poliitika tugineb ju naistevastasel vägivallal ning naiste ning naiselikkuse hävitamisel. Ega nad niisama oma lõbuks protoinimesi lalalahu kakabari maadest tsiviliseeritud maailma ei impordi.
    27.02.2018 13:17
    Toome siis parema näite. Mida teeksid liberastid ise, kui üks nende liikmetest hakkaks jutlustama Eestist kui rahvusriigist ?
    See liige oleks jalamaid toiduahela küljest kõrvaldatud.
    27.02.2018 13:18
    Tüüpiline Koorits, kui nüüd selgus, et Sotside toetus koos nende esimehega langes ämbrisse, tuleb teemaks võtta EKRE. Kuida sa muidu saad, unustab muidugi, et ka Keskerakond käitub samuti ja kõik teised erakonnad samuiti.
Anonüümne kommentaar
27.02.2018 10:38
See kommentaar on sisestatud anonüümse kasutaja "asjata vaev" poolt ja on seetõttu nähtav ainult anonüümsete kommentaaride kaustas
27.02.2018 10:40
No õigesti tehti ka, kui partei soovib püsida oma joone juures, siis ei saa nii, et iga mees on ise oma ilu tegija. See viimane on just irli häda olnud, et igaüks arvab, et just tema seisukoht on õige partei seisukoht. Lõpuks polegi perteil enam mingit nägu.
27.02.2018 10:40
Arva on tema sõnul olnud korduvalt erakonna peamiste rahvuslike eesmärkide ja seisukohtade vastu...

Vabandan, et siinpuhul EKRE-st ei räägi, vaid nö vastandpoolusest... ehk, kui nüüd veidi musta huumorit rakendada (NB! mitte rassistlikku, vaid on lihtsalt selline metafoor), siis huvitav, kuidas käituksid lugupeet` uusmarksistid, kui mõni nende grupeeringu liige asuks äkki seisukohale à la "nõgininad oma kontingendile tagasi, islam euroopast välja, pederastia propaganda tuleb kriminaliseerida, rahvusriik on meie prioriteet"... jne. Kas sm. O ja sm. N kinnitaksid talle kuldse kuu selga?
    27.02.2018 11:37
    aga teised kaaaa, mmmääää! On ikka haledus kui pead ennast pidevalt õigustama vaenlaste tegudega. Täpselt nagu sibulad, kes iga asja peale ruigavad aga ameeriklöased ka!
    27.02.2018 12:04
    "aga teised kaaaa, mmmääää!" on tegelikult tugev argument. See loeb isegi kohtus, kus süüalune võib viidata analoogsele juhtumile mis lõppes õigeksmõistmisega.
27.02.2018 10:41
Tüüpiline EKRE. Demokraatiast peetakse lugu vaid teiste puhul, eemalt vaadates ja kritiseerides, enda puhul on au sees diktatuur. Kõige silmakirjalikum erakond üldse, hullem kui Keskerakond ja Reform kokku. Kaaperdati tuult nuusutades ideed mis inimestele korda lähevad ja siis kukuti hoolega rauda taguma kuni kuum.

Kui see erakond peaks võimule saama siis alles näete mida tähendab silmakirjalikkus, sõnade söömine ja korruptsioon. Annaks jumal, et nad võimule saaks - see avaks isegi kõige pimedamate silmad lõpuks.
    27.02.2018 10:54
    Sul on õigus.
    Keskerakonnnas on demokraatia.
    Yana Toom, Oudekki Loone, Heimar Lenk muudkui ajavad parteisisese demokraatia liini; isegi Olga Ivanova võeti Parteisse tagasi.
    Kus nüüd EKRE siukeste "demokraatide' vastu saab, :D
    27.02.2018 11:00
    Kas simeycat lugeda oskab? Ei? Siis tagasi lasteaeda. PS. Kui näed raamatut nimega "kaks printsi" või üldisemalt lillade kaantega raamatuid, siis väldi selliste kättevõtmist.
    27.02.2018 11:17
    Riisalu on ka tagasi (parafraseerides Arno ütlemist Venemaalt naasnud Kiire kohta). Keskerakonnas on toimunud parteisisese demokraatia edasiarenemine nagu NLKP-s olevat pärast sm Stalini surma toimunud. Kui varem raius sm Simson nagu rauda, et ühtegi reeturit parteisse tagasi ei võeta, sest nad võivad uuesti reeta, siis nüüd on tagasi võetud nii sm Ummelas kui ka sm Riisalu. Hea käitumise korral lubatakse naasta ka sm Ivanoval, sm Karilaid hiljuti lubas.
    Muide, sm Zinovjev võeti ka enne kohtu alla andmist ja hukkamist parteisse tagasi.
27.02.2018 11:11
Seda autoritaarset va
27.02.2018 11:15
Tegelikult siin ju teemat pole! Mis on see teiste asi, mida üks erakond oma liikmetega teeb? Ja pole vahet, mis on erakonna nimi. Juba sõna "erakond" ise tähendab, et ta on midagi eraldi - tahavad, võtavad liikmeks, tahavad, viskavad välja. See on iga konkreetse erakonna siseasi ja teistel pole siin kõige vähematki midagi arvata.
Võib-olla hr Arva arvas, et tal on selline nimi, et ta võib arvata mida tahes? Õige, las arvab ja kui kodaniku arvamus ei sobi kokku selle erakonna arvamusega, milles ta parasjagu on, siis ta kas lahkub ise või visatakse välja ja soovi korral astub sellesse erakonda, kus tema arvamised on sobivamad. Lihtne ju!
Kui see pole nii, siis erakond ei saa olla E-R-A-K-O-N-D.

Mina näiteks ei saa ühtegi erakonda astuda, sest mul on iga pundi kohta miskit ütlemist ja ma tean ette, et nad (suvaline erakond) viskaksid mu varem või hiljem välja.
27.02.2018 11:38
See, et partei liini mitte järgiv inimene parteist välja visati, on igati OK. Selleks need parteid ongi, et oma liini ajada. Teine asi on see, miks ta välja aeti. Kui inimesed suudavad eelnõude nime all ainult ajuvabadusi toota (Riigikogus näiteks hümni seadus), siis iga terve mõistusega inimene peabki selle vastu töötama. Kahjuks on siin pigem põhjus EKRE kehvas inimkapitaliseerituses, miks nendega koos tööd teha ei saa. Maailmavaateliselt nad ju peaks igati normaalsed olema.
27.02.2018 11:44
"Arva pooldas põhjalikumat ettevalmistamist"
see on põmmepeadel vastu töötamine mida karistatakse väljaviskamisega.

EKRE lausa peletab arukad valijad endast eemale...
    27.02.2018 12:31
    Jep,aga ühe aruka asemel,tuleb asemele 10 vähem arukat ja massides on jõud.
    Otsus oli ju õige ja miks üldse liituda erakonnaga ,kui vaated on erinevad.
    27.02.2018 13:56
    Abraham Lincolni ütlus on jälle et toores jõud võib allutada kõik oma teel, kuid tema võidud on lühiajalised. Muide kui respuublika karjääri vaadata, siis peab see paika
27.02.2018 11:44
Väga õige- kui ei ole nõus erakonna seisukohtadega tegutse ja kandideeri üksikkandinaadina. Ja ei ole kellegi asi mis erakond oma liikmetega teeb ja otsustab! Valimisseadus, migrandid,tegelik vastutus oma tegude ja otsuste eest,tagasikutsumine jne....... Päikest.!
27.02.2018 12:47
Mina hääletan alati EKRE poolt, kuni ta on kõige eestimeelsem erakond ja mul on ükskõik millisel viisil nad oma ridu koondavad! Kuni nad oma ideedega "pe--se ei kuku", ma neid toetan. Natuke imelik on "mõtleva valijana" usaldada kõike mida meediast kuuled. Elu on näidanud, et rahvas tunneb lõpuks eksimatult ära patreid, kes oma mõtetega ummikusse on jõudnud. Tore on, kui tekkivad patreide vahelised intriigid, parteide sisesed intriigid mind ei huvita. Ma ei saa liiga tõsiselt võtta sellist parteid, milline ei suuda äratada eestlastes tahet jätkusuutlikuks rahvuslikuks arenguks.
27.02.2018 12:52
Tegemist oli salasotsiga, sellised spioonid tulebki välja arvata erakonnast! Oodake varsti astub mustjõe ekresse :D
27.02.2018 15:50
No ei ole Sa esimene ega ka viimane kes EKRE-st välja visatakse. Targemad astuvad ise...
Jäta kommentaar
Oled sisse logimist nõudvas kommentaariumis, anonüümseks kommenteerimiseks vajuta siia
või kommenteeri anonüümselt
Postitades kommentaari nõustud reeglitega