12. korda toimuva Hennessy kontserdi eel müüdi oksjoni korras konjakit, plakatil oli kujutatud osa Hennessy X.O konjakipudelist, laval orkestri kohal ilutses tootjafirma logo, külastajad said mekkida sedasama toodet, kirjutab Eesti Päevaleht.

Siiski ei pea konjaki nimega kontserdi ja teleülekande korraldajad ettevõtmist alkoholireklaamiks. “ETV ei saanud kontserdi ülekandmise eest tasu. Seega ei ole tegemist reklaamiga,” väitis ETV pressiesindaja Toomas Luhats. “Mis puutub kontserdi nimesse, siis määrab ürituse nime kontserdi korraldaja, mitte ETV,” lisas Luhats.

“Uusaastakontsert ei ole alkoholireklaam,” rõhutas Eesti Kontserdi koostööpartneri AS Prike turundusdirektor Armin Mähhar. “Tegemist on sotsiaalprojektiga, toetame kultuuri,” lisas ta. Veidi hiljem möönis Mähhar, et kontserdi reklaamidel on siiski osa konjakipudelist ning alkoholi turustamine on nende kui hulgimüüja põhitöö.