"Kindlasti on ühistranspordi osa Tallinnas praegu liiga väike, kuskil 30 protsendi kandis. Selle osa peaks olema palju suurem. Linna keskosa on juba täna ülekoormatud," leidis Jürgenson. 

Piletitulu katab praegu veidi üle 30 protsendi  kogukuludest. "Seega on tegelikult ühistransport Tallinnas veel kolm korda kallim, kui seda tänane niigi kõrge piletihind näitab," selgitas Jürgenson Delfile ning küsis: "Siit tulenebki põhiküsimus: kui hästi või halvasti on meil ühistransport korraldatud?"

"Väidan, et halvasti ja ebaökonoomselt. Bussidega veetakse suurem osareisijaid ja linna omanduses olev Tallinna Autobussikoondis (TAK) on siin monopoolses seisus. MRP liinide osa on väike. Halba majandamist peegeldab kasvõi võrdlus Tartuga, kus piletitulu katab poole kuludest, aga sõidupilet on
isegi veid odavam kui Tallinnas. Seega on ühistransport Tartu maksumaksjale ja kasutajale odavam kui pealinnas," järeldas linnavolikogu liige. 

Tema sõnul oleks  maastaabi erinevust arvestades loogilisem, et suuremas linnas on ühistranspordi omahind väiksem. Tartus on kasutusele võetud aga ka moodsad gaasibussid, mis ei
reosta keskonda ja mille liinikilomeetri omahind on väiksem kui diiselbussidel.

"Järelikult tuleb Savisaarel keskenduda sellele, et ühistransport oleks kaasaegne ja efektiivselt korraldatud," leidis Jürgenson, et praegu on meil kallis, ebaefektiivne ja vähese kasutamisega ühistransport. Kuidas linn selle rahastamist korraldab on juba järgmine küsimus.

"Praegu on aga Savisaare poolt püstitatud lihtsalt üks populistlik loosug, millega tahetakse järgmistele valimistele minna ja mis kaugelt vaadates kõlab ju väga hästi," nentis ta.