Selliseid autosid, mis uute normidega sobivad, hakati müüma alles 2010. aastal. Praegu on Tartus registreeritud rohkem kui pooltuhat taksoteenuse pakkujat ja nendest sõidavad sobiva masinaga kõigest 150, vahendab ERR uudised raadiouudiseid.

Üks ERRi korrespondendiga rääkinud taksojuht ütles, et temal uue auto soetamiseks raha pole ning ilmselt tuleb "pillid kotti panna". Teine juht kurtis, et alles poolteist aastat tagasi investeeris oma autosse, nüüd tuleks jälle uus masin soetada.

Seda, et juba normidele vastavaid masinaid kasutavad suured ettevõtted FIE-de ees kõva turueelise saavad, rääkisid paljud taksojuhid. Kõige tihedamini käis jutust läbi Elektritakso ja Tartu taksopargi

Tartu abilinnapea Valvo Semilarski sõnul soovib linn oma elanikele lihtsalt puhtamat õhku. "Me ei näe, et me oleksime olnud mõjutatud ja oleks siin midagi pistmist eelistustega. Kuna Tartu linna arengukavas on keskkonnasäästlikkus väga oluline teema, siis siin toodi muudatus sisse."

.