Laeval olid vigastused vööris ja vasaku parda neljanda ballastitanki piirkonnas, kus olid augud ja mõlgid põhjaplaadistuses. Rool ja vint olid terved ning laev käigukõlblik. Ohtu meeskonnale, laevale ega keskkonnale ei ole, teatas veeteede amet.

Esialgsete kalkulatsioonide kohaselt võib põhja parandamiseks kuluda ligikaudu 90 tonni metalli. Kui selgub laeva remondi koht, antakse välja luba ühekordseks ülesõiduks remondisadamasse.

Veeteede amet kogub õnnetuse kohta andmeid, informeerib juhtunust lipuriiki Hongkongi ja seejärel lepitakse kokku, kas juurdluse viib läbi lipuriik Hongkong või Eesti, kelle vetes õnnetus toimus.

Laevaõnnetuse põhjused ja asjaolud selguvad juurdluse käigus ning enne asjakohaste andmete analüüsi ei ole võimalik õnnetuse täpset põhjust öelda.

Hongkongi lippu kandev 244 m pikkune tanker Pacific Empire sõitis Aegna saarest ida suunas madalikule 2. jaanuari varahommikul kell 5.45. Keskkonnareostust ei tekkinud, õnnetuses keegi kannatada ei saanud. Tanker vabastati madalikult sama päeva õhtul kell 21, seejärel suundus laev ankrualale Muuga sadama juures.