Estonia 26-9 on samm taas edasi, kuid tehtud siiski kulutusi arvestades. Keredetailid on samad, mis 26-l ja ühiseid jooni leiab teisigi. Ometi on auto peakonstruktori Jaanus Heinsari sõnul autod täiesti erinevad." 26-9 on toruraami asemel tehtud monokok raami peale ( needitud alumiinium ), mis annab talle rohkem jäikust. Sillad on uued, käigukast on firmalt Hewlett, mootor on viidud ettepoole ja madalamale, ühesõnaga ei ole pealtnäha sarnastel autodel suurt midagi ühist." Uued on ka värvitoonid, milledes Meelis Telliskivi, Kavori juhataja, sel aastal rajale kihutab. Siiani on kasutatud valget taustavärvina, kuid nüüd on auto tibukollane.
Telliskivi on optimism ise, kui küsida auto suutlikuse kohta. " Selle autoga sõidame Pärnus alla minuti!" ja teatab, et praegune Urmas Uusneeme eelmisel aastal sõidetud rekord on 1 minut 1 sekund ja natuke peale. Ometi on auto konstrueerimisel tehtud kompromisse, mis peamiselt tingitud rahalisest aspektist. " Me võime ju F1 sarnase auto kah valmis teha, kuid mis see kõik maksab! Meie eesmärk on hoida auto hinda võimalikult madalal, et auto oleks ka raja kõrval konkurentsivõimeline." Kui teiste suurte tootjate nagu Reynard uus auto maksab 1,4 miljonit krooni, siis kodumaine võidusõiduk kergendab kukrut vaid 270 000 krooni võrra. See on küll miinimumvarustuses auto, millel pole veel mootorit ja kus detailide valikus on mindud taskukohast teed. Tippvarustuses auto maksab Telliskivi sõnul ligikaudu 330 000. Kodumaise vormeli valimine peaks olema kõigiti loomulik, kuna Inglismaale autot remonti niisama naljalt ei vii.
"Estonia 27 tuleb järgmisel aastal" ütleb optimismist pakatav Telliskivi. " Siis on juba uus aerodünaamika ja palju muud, mida praegu välja ei räägi!"
Kodumaistele võidusõiduradadele tullakse uue autoga juba mais. Kas Estonia 26-9 on kiirem kui mõned aastad vana Reynard, selgub peatselt Telliskivi ja Uusneeme ning miks mitte ka Eesti - Inglise vahelisel duellil.