Seni ei ole ühelegi maa-ameti kaardirakendusele kahtlustatavat karstilõhet kantud, seetõttu ei osatud sellega arvestada tee projekteerimise ja ehitamise ajal.

Antud lõigul algavad geotehnilised uuringud ja seetõttu suletakse täna õhtust alates üks sõidusuund. Uuringute tulemused loodab maanteeamet saada ühe nädala jooksul.

Maanteeamet palub liiklejatelt tähelepanelikkust ja mõistvat suhtumist. Ümbersõidu tõttu pikeneb teekond umbes neli kilomeetrit.

Kurna-Luige liiklussõlmede vaheline 2+2 teelõik valmis 2014. aasta sügisel.

Viimati avastas maanteeamet karsti Aruvalla-Kose lõigu ehituse käigus 2013. aastal, kuid sellega kaasnevad tagajärjed likvideeriti enne objekti avamist.

Karst on pinnavorm, mis tekib, kui sademevesi lahustab maapõues esinevaid kivimeid. Selle tulemusena võivad tekkida konarlikud uurded, õõnsused ning omavahel ühendatud voolukanalid. Pika perioodi jooksul tekivad koopasüsteemid, mille laed võivad sisse variseda.