Teistlaadi probleemidega pöörduti abitelefonile 80-korral.

Kõige enam helistati abitelefonil transpordialaste küsimustega – teatati lõhutud bussiootepaviljonidest, küsiti ühistranspordi sõidugraafikuid ning sõidusoodustuste kohta, taksofirmade numbreid jms.

Liikluskorraldusega seonduvalt küsiti abi mobiiliga parkimisel, infot parkimise kohta vanalinnas, teatati rikkis valgusfoorist jne.

Teistsuguste probleemidega pöörduti peamiselt erinevate asutuste-firmade telefoninumbrite saamiseks. Küsiti ka, kas Vabaduse väljaku ekraan vahendab ka eelseisvaid Londoni olümpiamänge.

Üks kodanik vajas aga abi teksti tõlkimisel vene keelest eesti keelde ning teine kodanik kurtis, et taaraautomaat ei võtnud temalt ühte pudelit vastu.

Tallinna abikeskus on dispetšerteenistus, mis tegeleb linnamajanduslike probleemide (elektri, vee ja kanalisatsiooni, küttesüsteemide, heakorra, teede ja tänavate korrashoiu, ning kommunaalmajandusega seotud küsimused) lahendamise vahendamisega Tallinna linnas.

Abitelefoni 1345 kaudu saab kutsuda abi ootamatute ja kiiret lahendamist vajavate tehniliste olmeprobleemide korral. Samuti saab Tallinna abitelefoni kaudu anda linnale operatiivset teavet kohest parandamist vajavatest olukordadest avalikes.