Rubriigis teistsugused probleemid fikseeriti Tallinna abitelefoni 1345 dispetšerite poolt maikuu jooksul 503 helistamist, teatas Raepress.

Näiteks küsis abitelefonilt nõu soomlastest abielupaar, kes oli kõikidest oma dokumentidest ilma jäänud. Nendele anti Soome saatkonna koordinaadid ja sealt said hätta sattunud turistid kõige professionaalsemat abi. Kahjuks on helistajate hulgas ka naljamehi, kes abitelefonilt kella, kuupäeva või aastaaega teada tahavad. Mõnede küsijate soovide rahuldamisega jääb abitelefon 1345 hätta. Näiteks Walteri õlle hinda 1345 dispetšerid päris täpselt teadma ei pea, kuna abitelefon on mõeldud eelkõige linnamajanduslike probleemide (elektri, vee ja kanalisatsiooni, küttesüsteemide, heakorra, teede ja tänavate korrashoiu, ning kommunaalmajandusega seotud küsimused) lahendamise vahendamisega.

Abitelefoni kaudu saab kutsuda abi ootamatute ja kiiret lahendamist vajavate tehniliste olmeprobleemide korral. Samuti saab Tallinna abitelefoni kaudu anda linnale operatiivset teavet kohest parandamist vajavatest olukordadest avalikes kohtades.

Kõikidele hädaabinumbritele on viimase aasta jooksul lisandunud ka Võsa Petsi telefoninumber, mida kõik abitelefoni dispetšerid unepealt peast teavad.