Samuti läbivad ehitusekspertiisi ka kõik trammitee renoveerimise käigus välja vahetamata jäänud postid, et välistada edaspidi igasugune kontaktliinist lähtuv oht, teatas TLT.

TLT infrastruktuuriteenistuse direktori Jüri Malkeni sõnul tuli postide purunemine 6. veebruari hommikul äärmiselt ebameeldiva üllatusena. „Lasime kogu Pärnu maantee äärset postirida 2014. aastal enne rööbastee renoveerimise algust põhjalikult uurida ega leidnud midagi muretsemapanevat. Tagantjärele võib nüüd öelda, et tark on järgida eesti vanasõna ja oluliste sõlmede puhul enne otsuse vastuvõtmist üheksa korda mõõta,“ leidis Malken.

Ta lisas, et seekord välistatakse ekspertiisi juures igasugused eksimisvõimalused ja postide vastupidavust hakkavad testima Tallinna Tehnikaülikooli teadlased. „Linlaste rahulolu ja ohutus on meile esmatähtis ning seepärast reageerime igale transpordiga seonduvale riskile kiirelt ning tõhusalt,“ lubas Malken.

TLT lõpetas trammiteede renoveerimise 3. ja 4. liinil eelmisel aastal. Koos uue trammiveeremi soetamisega investeeriti rööbastransporti enam kui 90 miljonit eurot.