Tallinna linnavalitsus moodustab 19.-25. märtsini toimuva linnaelanike küsitluse läbiviimiseks linnakomisjoni ning kinnitab küsitluspunktide arvu, asukohad, lahtiolekuajad ja isikkoosseisud, teatas Raepress.

Tallinna linnakomisjoni esimeheks kinnitatakse linnasekretär Toomas Sepp ning esimehe asetäitjaks Tallinna Kesklinna vanem Mihhail Korb, 15-liikmelise komisjoni koosseisu kuuluvad linnaosavalitsuste haldussekretärid ning linnakantselei õigus-, IT- ja avalike suhete teenistuse esindajad.

Tallinna linnakomisjoni ülesandeks on tagada küsitluse läbiviimise korra ühetaoline kohaldamine kogu Tallinna haldusterritooriumil; anda küsitluspunktidele juhiseid ja selgitusi; teha kindlaks küsitluse tulemused ja avalikustada need; vaadata läbi avaldused ja kaebused küsitluse läbiviimise kohta ja teha nende suhtes otsused ning kontrollida linnaelanike küsitluse läbiviimise korra täitmist.

Linnaelanike küsitluse läbiviimiseks moodustatakse üle 30 küsitluspunkti, neist osa asuvad suure kasutatavusega kaubandus-, spordi- ja vaba aja keskustes – näiteks Solarise Keskuses, Rocca al Mare Kaubanduskeskuses, Kristiine Kaubanduskeskuses, Lasnamäe Centrum, Nõmme turg.

Küsitluse teemast johtuvalt on seekord kasutusel ka nö. mobiilsed küsitluspunktid – sh tramm-kohvik Kadrioru trammide lõpp-peatuses, buss Keskturu väravate juures, troll Kaubamaja juures trollide lõpp-peatuses.

Küsitluspunktid avatakse ka Tallinna linnavalitsuse teenindussaalis (Vabaduse väljak 7) ning linnaosade teeninduspunktides.

Linnavalitsuse teatel on avalikkuse huvi ühistranspordi korraldamise tulevikuplaanide vastu sedavõrd suur, et seekord avatakse küsitluse korraldamiseks tunduvalt rohkem küsitluspunkte – näiteks oli 2010. aastal korraldatud küsitluse raames avatud vaid 14 küsitluspunkti. Küsitluspunktide asukohtade määramisel on aluseks võetud linnaosade valitsuste ettepanekud ning võimalused kasutada pindasid küsitluspunkti avamiseks.