Abilinnapea Taavi Aas nentis, et praegune liikluskorraldus vanalinnas ei ole kooskõlas Tallinna unikaalse vanalinna olustikuga. Liikluskorraldus vanalinnas peab tagama jalakäijatele ohutu ja turvalise liiklemise. Samuti aitab uute jalakäijatänavate loomine säilitada ning näidata 1997. aastast UNESCO maailmapärandi nimekirja kantud unikaalset Tallinna vanalinna.

Abilinnapea kinnitas, et elanikele tagatakse praegu ja ka edaspidi ligipääs autoga koduni, kuid jalakäijate alal elavad vanalinlased peavad väljaspool kindlaid kellaaegu selleks jätkuvalt vastava loa taotlema. Hommikul vahemikus kell 6.00-10.00 pääsevad kaupluste ja toitlustusasutuste juurde ka kaubaautod. Operatiivsõidukitele jalakäijate alal sõitmise keeld ei kehti.

Linna ja seltsi esindajad leidsid, et arutusel olnud teemadest on võimalik ja mõistlik sõlmida kokkulepe Harju tänava ümberehitusega seotud liikluskorralduse küsimuses. Kohtumisel otsustati, et vastu tulles vanalinna elanikele, tagatakse nende sõidukitele ööpäevaringne vaba ülesõit Harju tänavast Müürivahe tänavalt Rüütli tänavale ja vastupidi.

Ülesõit säilib ka siis, kui Harju tänav muudetakse jalakäijate tänavaks, välja arvatud lühiajalised katkestused ehitustööde ajal. Juhul, kui seda hakatakse kuritarvitama, arutavad pooled uuesti teisi liikluskorralduslike lahendusi. Ülesõidu lubamine vähendab oluliselt koormust Suurtüki ja Laial tänaval ning tiheda jalakäijate liiklusega Rataskaevu tänaval, kuhu esialgselt oli planeeritud kogu liikumine suunata.

Lepiti ka kokku, et tagasipöörde võimalus Müürivahe tänava otsa jääb alles. Samuti säilib Rataskaevu tänava jalakäijate ala (väljaarvatud Harju tänava ehitustööde ajal). Niguliste, Rüütli ja Müürivahe tänava liiklus jääb kahesuunaliseks. Niguliste tänaval säilitatakse võimalusel kalasaba parkimine. Kui see ei osutu võimalikuks, arutavad pooled teisi lahendusi.

Kuna Harju tänava jalakäijate alaks muutmise tulemusena kaob hulk parkimiskohti, siis laiendatakse vanalinna elanikele soodusparkimise õigust tsoonidele T3, T4 ja T11.