Selle vältimiseks on Aasa kinnitusel hädavajalikud nii ühissõidukiradade joonimised, ühistranspordiettevõtete liitmised kui tasuta ühistranspordile üleminek.

Aasa sõnul näitavad teiste pealinnade ja suurlinnade kogemused, et kõik autoga sõita soovijad ei mahu oma lemmikutega kesklinna ja tuleb kasutada ühistransporti või liikuda jalgsi. Kesklinna läbilaskevõimet pole võimalik lõpmatult kasvatada.

"Kui opositsioon ei saa siiamaani aru, mida tahetakse ühissõidukiradade arendamisega saavutada, siis soovitan nende eeskõnelejatel külastada mistahes suurlinna ja veenduda, et kesklinna keskused on muudetud lausa jalakäijate alaks ja sellega piirnevatel tänavatel on loodud prioriteedid ühistranspordi liiklusele," märkis Aas.

Abilinnapea sõnul tuleb meie kõigi ohutuma, tervislikuma ja mugavama liiklemise huvides ka Tallinna kesklinnas paratamatult vähendada transiitliiklust ning vohavat autostumist.

"Ekslik on väita, et Narva maanteele ühissõidukiraja loomisega kulub rohkem aega kesklinna jõudmiseks. Sõitsin täna hommikul Tallinna linna piirilt Mähelt kesklinna 22 minutiga. Istusin autosse kell 8.34 ja olin linnavalitsuses kell 8.56," ütles Aas vastuseks väitele, et nüüd on käes ummikute aeg.

"Kui liigelda õige kiirusega vastavalt üles seatud liikluskorraldusvahenditele, siis pole ausal liiklejal põhjust rääkida kitsaskohtadest Tallinna liikluskorralduses ega linnavõimu vaenust autoomanike suhtes," selgitas Aas.