Männiku tee sai palju vastukaja, aga kõigest natuke vähem räägiti Akadeemia tee ja Raja tänava ristmikust, Kunderi tänavast ja Õismäe teest, Pärnu maanteest (Järve Selverist Laane poeni), Koskla ja Tehnika tänavast, Tervise uulitsast Mustamäel.

Viimase kohta oli kirjas ka tabav seletus: „Sellel tänaval sõitmisega võib tervise sinna jättagi, hea, et haigla kohe lähedal.“

Mitmel korral mainiti ka Pallasti tänavat, mis pidi lugejate sõnul olema täis auke ja igasugu paikamisi.

Räägiti ka Pärnu maanteest, alates Hiiu raudtee ülesõidukohast. „Paigani, kuhu eelmisel aastal lõppenud remondiga jõuti. Eile sõitsin seal ja lapsel läks autos süda pahaks,“ lisas lugeja.

Pika ja põhjaliku selgituse andis Sõle tänava spetsialist: „Sõle tn on hea näide meie teedeehitajate kvaliteedist. Kaks aastat tagasi tehtud kapitaalremont ussitab iga päev aina hullemaks. Suure liikluskoormuse all on Majaka tänavalt linna sõites mägi.“

Järgmine soovitus linnavõimudele kõlab nii: „Palun minge vaadake Sõjamäel Ääsi tänavat (ühendab Valukoja ja Suur-Sõjamäe tänavat). Selle kaudu pääseb kõige paremini lennujaama kaubaterminalidesse. Selle tänavaga on eriti pull lugu - 2/3 tänavat (ca 200 m) on ideaalse asfaldi all ja siis see saab lihtsalt otsa. Terav asfaldi äär on ka jäetud. 100 m tänavat on poole kitsam ja tohutute aukudega. Siis algab Suur-Sõjamäe tänav, mis on jälle korras. Kas tõesti sai raha otsa. Praegu on see 100 m praktiliselt läbimatu - tohutud augud ja vesi.“

Aga pikemaid ja lühemaid auklikke tänavaid nimetati veel - Merivälja tee lõpp, Laki tänav Mustamäe ja Kadaka tee vahel, Tehnika tänav Toompuiestee ja Paldiski mnt vahel, Peterburi tee, Gonsiori tänav kanali algusest Kaubamajani, Telliskivi ja Kopli tänav, lõik Kristiine Prismast Suur-Ameerika alguseni, Rävala pst lõpp, Sakala, Köleri ja Faehlmanni tänav, Pirita tee viimane lõik enne Harjumaad – umbes 1 km Jussi õlletoani jne.