Siseministeeriumi rahandusosakonna juhataja varade asekantsleri ülesannetes oleva Mairi Tonsiveri allkirjaga dokumendis seisab, et konkursil osutus edukaks Oü Officeday Estonia, kes pakkus kümnete miljonite koopiapaberite hinnaks kokku 192 318 eurot ja 90 senti.
Hinnale lisandub käibemaks, mis viib hanke kogumaksumuse umbes 230 000 euroni.

Sõlmitava raamlepingu eeldatav maht kolme aasta peale kokku on orienteeruvalt 84 420 pakki A4 formaadis ja 1371 pakki A3 formaadis koopiapaberit, arvestusega et ühes pakis on 500 lehte.

Oü Officeday Estonia pakkumus tunnistati hanketingimustele vastanud pakkumuste hulgast majanduslikult kõige soodsamaks, kuna sellele omistati koopiapaberi hanke jaoks siseministeeriumi ja selle valitsemisala allasutuste ametnikest loodud komisjoni poolt suurim väärtuspunktide arv – kokku 100 väärtuspunkti (pakkumuse maksumuse eest 90 punkti, A4 paberi pinnakareduse eest 5 punkti ja A3 paberi pinnakareduse eest 5 punkti).

Paber peab sobima ka faksiaparaati

Hankedokumentides esitatud nõuete kohaselt peab pakutav koopiapaber olema kvaliteetne ja hästi kasutatav tänapäeva bürooseadmetes ning peab tagama seadmetes koopiapaberist sõltuva tõrgeteta töö. Veidi kurioossena mõjub sealjuures ministeeriumipoolne nimekiri tänapäeva bürooseadmetest, mille sekka arvatakse ka näiteks faksiaparaat ja tindiprinter.

Hanketingimuste kohaselt peab Oü Officeday Estonia vajaliku paberi tarnima kahe tööpäeva jooksul siseministeeriumi poolt määratud asukohta. Tasu koopiapaberi transpordi ja ladustamise eest peab hanketingimuste kohaselt sisalduma koopiapaberi hinnas.

Lisaks Oü Officeday Estoniale osales kontoripaberi konkursil ka As Orient Kontorikaubad ja As Infotark.

Riigihankes pakkujate kvalifitseerimise, pakkumuste vastavaks ja pakkumuse edukaks tunnistamise otsuse peale on pakkujal õigus esitada vaidlustus riigihangete seaduses sätestatud korras riigihangete vaidlustuskomisjonile kümne päeva jooksul otsuse teatavaks tegemisest arvates. Seega on eilset kuupäeva kandva hanke edukaks kuulutanud kantsleri käskkirja vaidlustamiseks aega järgmise nädala lõpuni.

Ministeeriumide kontoritarvete hanked on pälvinud avalikkuse tähelepanu varemgi. Maikuus kirjutas Eesti Päevaleht sellest, kuidas kaitsevägi plaanib kulutada mitu miljonit eurot printerite ostu ning nende hooldamise peale.

Kokku planeerib kaitsevägi kulutada printerite ja koopiamasinate hoolduseks 36 kuu jooksul 400 000 eurot, printerite kulumaterjaliks 1 miljon eurot, koopiamasinate rendiks 100 000 eurot ja printerite ostuks 1 100 000 eurot. Kokku 2,6 miljonit eurot.

Varasemalt räägiti sellest, et kaitseväe kulud printeritele võivad kerkida isegi 7,2 miljoni euroni, kuid hilisema korrigeerimise tulemusel siiski selle summani ei jõutud.