„Sisejuurdluse käigus jõudsime järeldusele, et köiellaskumisel juhtunud õnnetuse põhjustas atraktsiooniga töötanud inimeste omavaheline arusaamatus – nimelt peatasid laskumise alguspunktis olevad töötajad laskumise, vältimaks köie keerduminekut, kuid maapinnalt laskumist reguleerinud töötaja arvas, et ülemised töötajad on juba aru saanud, kui lähedal on inimesed maapinnale ning alt ei antud seepärast vastavat signaali aeglustamiseks,“ rääkis Tallinna Teletorni juhataja Riina Roosipuu. „Eksimuse tõttu laskusid kliendid viimased 8 meetrit väga kiiresti, mis lõppes õnnetu maandumisega. Soomlannad lasti haiglast koju sama päeva õhtul – ühel neist olid kriimustused ning teisel luumurd.“

„Tallinna Teletorn sel suvel köiellaskumise teenust enam ei paku. OÜ-ga Vidrio Baltico lõppeb meil leping 30. juunil ning järgmist lepingut ei sõlmita,“ märkis Riina Roosipuu. „On ilmne, et taolise ekstreemse laskumise puhul ei tohi jääda mitte ühtegi võimalust, kus kliendi elu või tervis võib sattuda ohtu. Teenusepakkuja peab tornil opereerimise puhul arvestama sellega, et kõik tööprotseduurid oleksid põhjalikud ning tehnilised lahendused välistama töötajate võimalikud eksimused.“

Kõik juuli-augusti köiellaskumise eelmüügid on peatatud ning soovijatele makstakse piletiraha tagasi. Ühtlasi on võimalik valida köiellaskumise piletiraha eest mõni muu Teletornis pakutav teenus, teatas Tallinna Teletorn.