Niivõrd ebatavalises olukorras ei ole reisijatel siiski õigust saada täiendavat rahalist kompensatsiooni, mida nad saaksid juhul, kui lennu edasi lükkamise või tühistamise oleks põhjustanud lennufirma tegevus, teatas Euroopa Komisjon.

„Olukord on tekitanud reisijatele tõsiseid probleeme kogu Euroopas. Tegemist on väga erandlike asjaoludega, kuid siiski on oluline meenutada nii reisijatele kui ka lennufirmadele, et ELi reisijate õigused kehtivad ka praegu,“ märkis Kallas.

Reisijal on õigus: saada lennufirmalt teavet (nt oma õiguste, olukorra muutumise, lendude tühistamise ja edasilükkamise kohta), hoolitsusele (suupisted, karastusjoogid, eined, majutus vastavalt vajadusele), valida piletiraha tagasisaamise ja teist marsruuti pidi lõplikku sihtkohta jõudmise vahel.

Hea lugeja, kes sa pidid täna või lähipäevadel reisima, kas sinul on kõik sujunud komplikatsioonideta? Saada oma lugu meiliaadressile rahvahaal@delfi.ee või kasuta lehe vasakul servas olevat Rahva hääle vormi!