Kuigi Eestis ja Baltimaades ei ole tänaseks registreeritud ühtegi Samsung Galaxy Note 7 seadmega seotud juhtumit, plaanib Samsung avada Tallinna lennujaamas enne turvakontrolli ala Samsungi teeninduskeskuse, kuhu inimesed saaksid jätta enne lennule suundumist oma Note 7 telefoni.

"Loodame avada teeninduskeskuse Tallinnas sarnaselt teistele suurematele lennujaamadele Baltimaades lähipäevil, pärast kõigi turvaalaste ja tehniliste ettevalmistamiste lõpetamist," märkis Samsungi Baltikumi kommunikatsioonijuht Krisjanis Ozols.

Tänase seisuga on väljavahetamata veel vaid väga väike arv Note 7 telefone - Eestis on see arv hinnanguliselt veidi üle paarikümne. "Oleme omalt poolt teinud ka vastavaid pingutusi, et väljavahetamisprotsessist kliente teavitada. Näiteks oleme saatnud kõikidele Note 7 omanikele regulaarselt, viimasel ajal igapäevaselt, meeldetuletusi koos palvega seade välja lülitada ning see esinduses või müüja juures välja vahetada," selgitas Ozols.

Asendustelefonina pakutakse Samsung Galaxy S7 või S7 Edge telefoni või tagastatakse ostusumma.

"Paneme inimestele südamele, et seade on otstarbekas välja vahetada enne reisile minekut, kuna lennujaamas võtab see protsess siiski oma aja," sõnas Ozols.

Lennujaamas pakutakse reisijatele võimalust saada asendustelefon ainult reisi ajaks või siis võimalust see reisi ajaks hoiule anda.

"Laenutelefon tuleb hiljem tagastada ning seejärel ametliku väljavahetamisprotsessi raames ka vahetada," märkis Ozols. Hetkeseisuga pole veel lõplikku otsust, kui kauaks teeninduskeskus Tallinna lennujaama jääb - see võib olla 1-2 nädalat, ent vajadusel võib see periood ka muutuda.