Kui "Ringvaade" Solarise keskusesse kolis, ütles Rahvusringhäälingu juhatuse liige Hanno Tomberg, et tolle paiga kasuks otsustati just sellepärast, et erinevalt teistest kaubanduskeskustest ei jää seal kaupluste logod näha, kirjutab Õhtuleht. Neljapäevaõhtune saade tõestas aga muud: stuudiost väljas tehtud saatelõiku spordikuulsuste jõukatsumisest ilmestasid korduvalt nii Solarise kui ka mitme kaupluse logod.

Rahvusringhäälingu juhatuse esimehe Margus Allikmaa sõnul olnuks parem, kui logod poleks kaadrisse sattunud, kuid reklaamiga on tegu siis, kui see muutub regulaarseks."

Reklaamikriitik Linnar Priimägi suhtub ETV apsakatesse leebelt, öeldes, et Solarise juhtumi puhul on tegemist pigem semiootika ehk märgiteadusega.