Riik ostis maailma mainekaimas väljaandes endale 181 300 euro eest üheks aastaks sisuturundust

 (45)
Ettevõtluse Arendamise Sihtasutus
Ettevõtluse Arendamise SihtasutusFoto: Priit Simson

Tehnikauudiste portaal Geenius.ee kirjutab, et Eesti e-residentsuse projekt ostis üheks aastaks sisuturundust maailma ühes kõige prestiižemas väljaandes The New York Times.

Esimene lugu annab New Yorki Timesi lugejatele ülevaate sellest, mis on e-residentsus ning miks peaksid välismaalased endale seda tiitlit soovima. Graafilises loos antakse veel ülevaade Eesti ärikliimast ja sõna saavad mitmed ettevõtjad, kes on e-residentsuse abil oma firma Eestisse loonud.

E-residentsuse projektijuht Kaspar Korjus tõi välja, et 181 300 eurone hinnasilt sisaldab nii tootmis-, meedia-, kui ka uuringukulusid. "Hinna sees on kaks uuringut, tänu millele saime andmeid New York Timesi lugejate kohta Euroopas ja Aasias, kus tuleb ka meie peamine e-residentide juurdekasv,” lausus ta.

Tekst on refereeritud tehnikaportaalist Geenius.

Jäta kommentaar
või kommenteeri anonüümselt
Postitades kommentaari nõustud reeglitega
Loe kommentaare Loe kommentaare