“Reformierakond on tolmust puhtaks pühkinud oma paari aasta taguse kohalike omavalitsuste valimiskampaania, mille põhisisuks oli reklaamidel peaministri näitamine ja muutustega hirmutamine,” ütles Reinaas ERRi uudisteportaalile.

Keskerakond on aga tema sõnul oma kampaania idee laenanud mõne aasta tagusest sotsiaaldemokraatide kampaaniast “Aitab jamast”, kuid on selle pisut elegantsemalt vormistanud.

“IRL on aga kogu oma kampaania laenanud oma suurimalt rivaalilt Keskerakonnalt, kelle aastatetagune kampaania “Meiega võidad” ning erinevate “mittevägarealistlike” lubaduste primitiivne eksponeerimine ajas juba tol ajal enamus inimestel südame läikima,” märkis Reinaas. Ta lisas, et IRL-i praegune reklaamiagentuur Idea oli ka tolleaegse Keskerakonna kampaania autor.