Margus Allikmaa küsib riigikogult seadusemuudatust, et esitada televisioonis ja raadios aasta jooksul spordi- ja kultuurisaadetes kokku 500 minutit reklaami. Tegemist on hinnanguliselt ligi 4 miljoni euro suuruse summaga, mis Allikmaa kinnitusel laekuks mitte ringhäälingu, vaid spordi erialaliitude kukrusse. „Me oleme varasematel aastatel näidanud praegusest taotlusest rohkem reklaami, mis käib spordivõistluste ülekannetega loomulikult kaasas. Nüüd aga soovime olukorda mõistlikul tasemel seadustada,” põhjendas Allikmaa. „Ringhääling võiks elada ka ilma reklaamita, kuid seadusandja võib otsustada, et kolmanda sektori toetamine läbi reklaamiraha on mõistlik.” Soome televisioon, mille eelarve on Eesti ringhäälingust ligi viisteist korda suurem, on Allikmaa selgitusel ennast mõne rahvusvahelise ülekande reklaamist vabaks ostnud. Reklaamiraha nimel konkureerivad eratelekanalid näevad Allikmaa soovi taga saatanlikku plaani – limpsida Eesti reklaamituru niigi kehvake tort kreemist ja šokolaadililledest puhtaks. „Seadus keelab rahvusringhäälingul reklaami avaldamise, kuid nad teevad seda erandite silti kuritarvitades kogu aeg,” ütles Kanal 2 tegevjuht Urmas Oru. „Selle asemel, et näidata mõne suurvõistluse peasponsori Coca-Cola logo, ketrasid nad suvise jalgpalli MM-i ajal selliste ettevõtete reklaame, millel spordiga kõige väiksematki pistmist pole. Nüüd tahavad nad seda tegevust seadustada. Tekiks samasugune olukord, kui suvel mõnel teelõigul kehtinud 110-kilomeetrine tunnikiirus kehtestataks talve ajaks kõikidele teedele.”