„Autoomanikul peab olema võimalus valida, mis rehviga sõita, sest teeolud, kus liigeldakse võivad talvisel ajal olla piirkonniti väga erinevad. Kuna Eestis on niiske kliima, siis on jäite tekkimise oht maanteedel, rääkimata kõrvalistest teedest, talvisel ajal väga suur,” ütles rehviliidu tegevjuht Kaur Kuurme.

Kuurme lisas, et kindlasti peaks enne kaalukate otsuste langetamist põhjalikult tutvuma meie lähinaabrite — Soome, Rootsi ja Norra kogemusega. „Nendes riikides on Eestiga sarnased, kuigi piirkonniti erinevad ilmastikutingimused. Samuti võeti naastrehvid Eestis kasutusele põhjamaade eeskujul,” sõnas Kuurme.

„Enne kaalukate otsuste vastuvõtmist oleks vaja siiski põhjalikult uurida, mis tagajärjed on erinevatel keeldudel. Meie senise kurva liiklusstatistika taustal ei tohiks turvalisusega tingida,” edastas Kuurme Rehviliidu seisukohta.

Võiks kaaluda ka võimalust, kus naastrehvide kasutusaega lühendataks. Kuid igale muudatusele peab eelnema põhjalik teavitustöö ning sellega kaasnema piisav üleminekuaeg.