Kallasel aitas ALDE juhiks kandideerida Reformierakonna endine kampaaniameister Annika Arras, kelle viimaseks töövõiduks võib pidada erakonna võitu kevadistel parlamendivalimistel. Arras rääkis kuu aja eest Eesti Päevalehele, et ALDE presidendi valimistel on kampaaniast märksa tähtsam konktaktivõrgustik, erakondade liidrite ja teiste võtmeisikute tundmine ning seetõttu pole telereklaame ja plakateid vaja.

Nii et suurem osakaal oli ilmselt delegaatidega otse suhtlemisel. "Kallase meeskonna tehtud veenmistööle ei saa hinnasilti juurde riputada, aga toetava kampaaniaga seotud kulutused tasub Reformierakond," rääkis Delfile Reformierakonna pressiesindaja Anna-Liisa Villmann.

Toetava kampaania raames valmistati näiteks voldikuid, rinnamärke ja bännereid. Villmann märkis, et täpne kampaaniale kulunud summa selgub siis, kui kõik kulud on kokku löödud. "Suurusjärk on ilmselt 10 000 euro kandis," lisas ta siiski.

ALDE valis juhtkonna eile Budapestis, kus toimunud kongressil valiti erakonna presidendiks hollandlane Hans van Baalen. Kallas võitis 488 delegaadi suurusest valijatekogust 117 toetuse, van Baaleni poolt hääletas 296 delegaati.

Siim Kallas ütles Eesti Päevalehe ajakirjanikule eile Budapestis, et kokkulepped olid tehtud enne, kui tema kampaaniat alustas, ning et suvel tehtud kokkulepped pidasid. "Ma ei kahetse ühtegi minutit," rääkis Kallas. "See oli tohutu kogemus ja kampaania, tohutu sisevaade asjadesse, mis toimub siis, kui tahad midagi muuta ja mida tegelikult on võimalik saavutada."

Eurosaadik Kaja Kallas, kes samuti ALDE erakonna kongressil viibis, kirjutas enne valimisi oma blogis, et kui valitakse Siim Kallas, siis võidavad ideed, kui aga Hans van Baalen, siis tagatoakokkulepped.