"Püsiühendus mandri ja Saaremaa vahel pole vajalik ainult saarlastele endile, vaid on mõistlik terve Eesti riigi jaoks. Esimene uurimustöö Saaremaa silla kohta valmis muide juba 1936. aastal," meenutab Aas.

"Riigipoolne dotatsioon praamifirmale on kasvanud igal aastal ja ulatub kümnete miljonite kroonideni. Ometi ei saa praegust praamisõitu pidada ei mugavaks ega odavaks. Samal ajal on praamifirma enda rentaablus ja kasum isegi kriisi ajal lausa kosmiline (ca 70 miljonit krooni). Põhjus on väga lihtne: konkurentsi puudumine."

"Hetkel on püsiühenduse rajamise jäme ots majandus- ja kommunikatsiooniministeeriumi kätes. Juba kolm-neli aastat tehakse MKMi tellimusel järjekordseid keskkonnauuringuid. Loodetavasti selgub lähiajal uuringute tulemus ja siis saab juba kiirkorras minna edasi finants- ja ehitustehnilise küsimuste lahendamisega."