“Auto vajus järsku läbi jää. Mingeid märgistusi või hoiatusi polnud, et seal sõita ei tohiks!” kinnitab Renee Pohl SL Õhtulehele. “Mõtlesin, et harjutan natuke raja kõrval ja nii see juhtuski…”

Et võistlusi peeti järve ühes otsas, aga Pohl sõitis autoga jääle teises otsas, ei saanud võitluste korraldajad sellest õigel ajal teada. Pohl selgitas kohapeal, et kaldast kuue meetri kaugusel hakkas auto põhja vajuma nii kiiresti, et ta ei jõudnud ust veesurve tõttu lahti lükata, ronis aknast auto katusele, sealt kapotile ja hüppas jääle.

Järvamaa päästeteenistuse operatiivkorrapidaja Margo Tammepõld ütles Järva Teatajale, et auto kättesaamiseks tuli Paidest kohale kutsuda tuukrirühm, kes auto väljasaamiseks kaks ja pool tundi tööd tegi. Võistluste peakohtuniku Vahur Vaarma sõnul oli võistluspaigas jääd 30-40 sentimeetri paksuselt. “Rada oli järve teises otsas ja inimesed jälgisid võitlusi kallastelt. Jääle tohtisid minna üksnes võistlusautod ja sedagi hoopis teisest kohast,” selgitas ta.

Pohla sõnul oli tuttuus, üle 600.000 krooni maksev Subaru Impreza WRX STI sõitnud kõigest 200 kilomeetrit.

Pohla sõnul tiriti auto kohe järvest välja, aga esialgu pole veel teada, kas sellest asja saab: “Küljed olid sees ja elektrisüsteem tuleb kindlasti välja vahetada.”

SL Õhtulehe andmeil vedeleb uppunud auto praegu Subaru esinduse õuel kõrvuti Pohla teise uue Imprezaga, mis läinud aasta lõpul segastel asjaoludel Tallinnas Paldiski maanteel üle katuse keerati. Sõiduki värv polnud enne kukerpalli jõudnud õieti kuivadagi, sest vaid päev-paar varem oli lõppenud põhjalik kereremont — Subaru tegi nimelt enne seda ka Viimsis ränga avarii. Tõsi, ametlikel andmeil polnud nende kahe õnnetuse ajal autoroolis Pohl ise.

Renee Pohl sai eelmisel aastal Eesti rallikrossi-meistrivõistlustel üldarvestuses teise koha.