Sauk rääkis, et toimus väga pikk diskussioon, millistes kohtades jätkata. Ta tõi näite, et Ida-Eestis oli tänavu viie kuu jooksul sõidueksamile soovijaid nii Jõhvis, Narvas kui Rakveres kõigest 300-350, vahendab ERR-i uudisteportaal Vikerraadio saadet "Uudis+".

"Jõhviga jätkame 2017 kindlasti. Mis saab 2018, jah, oleme täna öelnud, et võib-olla lõpetame ka Jõhvis, aga maanteeamet on dünaamiline organisatsioon ja kui elu näitab, et vajadus on olla jätkuvalt kas Jõhvis või Narvas, suudame tõenäoliselt oma otsuseid järgnevalt teha ja ka kohal olla," märkis ta.

Tulevikus antakse kogu maanteeameti omandis olev kinnisvara Sauki sõnul üle Riigi Kinnisvara ASile, aga samas võidakse end sisse seada riigimajades.

Sauk kinnitas, et maanteeamet tahab olla paindlik.

Tema sõnul kaalutakse varianti, et paar-kolm töötajat tulevad paika, kus esindust pole, kohale paariks päevaks, sest vastupidine olukord, kus ollakse kohal ja oodatakse klienti, ei ole mõistlik ega efektiivne. Praegu toimib selline süsteem näiteks ajateenijate puhul - aastas saab juhiloa umbes 700 sõdurit ning nad ei pea ise kuskile sõitma, vaid ametnikud sõidavad nende juurde.