Sellise info annab möödunud aasta lõpus valminud Tallinna transpordikava, mis paneb paika pealinna liikluse tulevikusuunad, kuid osutab ka praegustele probleemidele. Jalakäijatega juhtus enim liiklusõnnetusi Sõle tänaval, täpsemalt öeldes Pelguranna Selveri lähiümbruses Ehte ja Puhangu tänava vahelisel lõigul — vaadeldud peaaegu kolme aasta pikkusel perioodil, 2007. aasta jaanuarist 2010. aasta märtsini osales seal õnnetuses 14 inimest, kirjutab Eesti Päevaleht.

Liiklusekspert Johannes Pirita sõnul ongi selle tänavalõigu ohtlikkuse võtmesõnadeks poe lähedus ja jalakäijad ise, mitte autojuhid või kehv liiklusskeem: „See koht on ohtlik sellepärast, et seal elavad sellised inimesed, kes ei austa liiklusreegleid. Seal on see aspekt ka, et kuna pood on lähedal, siis on paljud inimesed ka joobes.”

Arvukalt õnnetusi on juhtunud ka Narva maantee ja Ants Laikmaa tänava ristmikul, kus sagib palju inimesi Foorumi ja Viru kaubanduskeskuse, Coca-Cola Plaza ja ühissõidukipeatuste vahel. Tallinna transpordikavas tunnistatakse, et õnnetuste riski suurendab asjaolu, et ristmiku ohutussaared on liiga kitsad.

Õnnetusterohked kohad olid uuringus vaadeldud perioodil veel Balti jaama ümbrus, Tartu maantee ja Lubja tänava ristmik, Pirita tee ja Rummu tee ristmik, Sõpruse puiestee ja J. Sütiste tee ristmik, Kaarli puiestee ja Toompea ristmik ning Sõle tänava ja Kolde puiestee ristmik. Lisaks on ohtlikud poodide ümbrused, näiteks Kristiine, Rocca al Mare ja Magistrali kaubanduskeskuse juures.