"See otsus, et parvlaevanduseks korraldati avalik konkurss, mille üheks osaliseks on riiklik Tallinna Sadam, on erinevatel valitsustel küpsenud pikema aja jooksul," ütles Ossinovski Delfile, viidates Juhan Partsi poolt alustatud projektile. Tema arvates sõlmis sotsiaaldemokraatide osalusel moodustatud valitsus Tallinna Sadamaga väga hea lepingu.

"Eks loomulikult tekib selliseid spontaanseid küsimusi see, et Regula on nagu üks kvaliteetne vein, mis kahekümne aastaga on hinnas kaks korda juurde võtnud," iroonitses Ossinovski. "Ei sotsiaaldemokraatidel ega teistel valitsuste liikmetel pole täit informatsiooni selle kohta, kui õige see valik oli. Riigi huvi on see, et alates 1. oktoobrist Tallinna Sadam täidaks seda lepingut," lisas minister.

Ta kinnitas, et kuigi lepingu alustamine on Tallinna Sadama eelmise juhatuse omakasupüüdlike huvide tõttu olnud konarlik, hoiab see riigile siiski kokku miljoneid eurosid. "Ja ega siin riiki ja ministeeriumi päriselt süüdistada ei saa," lisas Ossinovski.

Probleeme ta siiski ei eita, tuues välja korruptsiooniuurimise mõju lepingule. "Tõsi on see, et Tallinna Sadama tütarettevõtte poolt sõlmitud leping konkreetsete laevade ehitajatega ei ole proportsionaalne selles mõttes, et viivituste puhul kannab suuremat riski Eesti pool, mitte laevaehitajad," ütles Ossinovski.

Praeguse salatsemise Regula hinna osas mõistis minister hukka. "Kui tehing on väidetavalt kõige mõistlikum võimalik valik, siis tuleks ju sellest ka rääkida," ütles Ossinovski. "Kuigi tegemist on eraõigusliku äriühinguga, on avalikkuse tähelepanu siin õigustatud ning sadama juhtkond peaks küsimustele vastama ja kogu protsessi ääretult läbipaistvalt läbi viima," põhjendas ta.