"Jaanuarist märtsini ja aprillist juunini on kõige pikemad veerandid koolis, seega oleks mõistlik, eriti arvestades võimalike lõputöid ja eksameid, pikendada kevadist koolivaheaega," sõnas EÕEL aseesimees Kristo Peterson.

Kevadkoolis väljendatud arvamus on, et pikem kevadvaheaeg aitaks toime tulla võimaliku kevadväsimusega ja paremini valmistuda õppeaasta viimaseks veerandiks. Kevadvaheaeg võiks pikeneda kas täiendava õppenädala lisandumisega juunisse või augusti lõppu.

Samas ei lahendaks koolivaheaja pikendamine siiski kooli õppekoormuse ja koolimeeldivusega seotud probleeme. "Koolimeeldivus on seotud õpilase ja õpetaja koostööga koolis,"; rõhutas Peterson. "Seega oleks vaja enam klassiarutlust ja samas individuaalset tähelepanu igale õpilasele."

EÕEL Kevadkoolis arutati muuhulgas noorte omaalgatuse suurendamist, uute riiklike õppekavade võimalusi, õpilaste rolli uute õppekavade rakendamisele kaasaaitamises koolis ning ka riikliku haridusstrateegia koostamise lähtekohti.

Eesti Õpilasesinduste Liit on vabatahtlik demokraatlik ühendus, mis ühendab Eesti üld-, kutse- ja erihariduskoolide õpilasesindusi. EÕEL on suurim õpilaste esindusorganisatsioon Eestis, esindades oma liikmete kaudu üle 100 000 õpilase.