01.07.2015, 07:33
Nõuandetelefon 1220 loobub häirekeskuse aitamisest
FOTO:
"Meie eesmärgiks on siiski aidata inimesi, kes soovivad saada nõu perearstidelt," selgitab nõuandetelefoni juht Liina Normet. Häirekeskus aga suunab nende telefonile 1220 kõnesid, mis nõuavad nõustajalt eriväljaõpet.
19. juunil teatas Liina Normet sotsiaalministeeriumile ja siseministeeriumile, et alates 31. juulist perearsti nõuandetelefon 1220 kriitilisi kõnesid enam ei nõusta.
Normeti sõnul peavad nad kriitiliste kõnede all silmas kõiki kõnesid, mille häirekeskus neile õnnetuspaigalt suunab pärast seda, kui kiirabi on hädasolija juurde juba saadetud.
Normet sõnab, et kuigi nõuandetelefonil 1220 töötavad perearstid ning medõed, kes oskavad ise esmaabi anda, vajaks telefoni teel nõustamine siiski eraldi väljaõpet.