“Lendan töö tõttu väga palju ja loomulikult tekib ka võrdlusmoment. Täna tuletati taas meelde, et parim teenindus on kodulennujaamas Tallinnas,” kirjutas Rõivas reedel Twitteris.

“Lahendusele orienteeritus ja — mis kõige olulisem — inimlik suhtumine, on üliolulised,” rõhutas ta sotsiaalmeedias. “Suur aitäh, mees SASi check-inis ning Piret (Mürk-Dubout — toim) ja co!”

Rõivas ütles Delfile, et kui tavaliselt kiputakse säutsuma siis, kui mõni lennufirma hilineb või lennu ära jätab — mis on arusaadavalt frustreeriv —, siis tema säuts oli ajendatud siirast tänulikkusest lennujaama töötaja aadressil, kes ei pidanud paljuks ühe lennufirma registreerimislaua tagant 10-15 lauda edasi teise firma laua taha tulla, registratuur avada ja tema pardakaart välja trükkida.

"Mure oli tegelikult lihtne — elektrooniline lennule registreerimine jättis pardakaardi väljastamata ning vajasin paberil väljatrükki. Väike inimlik mure, millega nii mõneski teises lennujaamas oleks hätta jäänud. Tallinnas lahenes kõik sujuvalt ning sageli lennates on sellised väikesed asjad väga olulised," leidis Rõivas.

"Tallinna Lennujaam on Eesti värav ning mul on hea meel, et lennujaama töötajad eesotsas Piret Mürk-Duboutiga on väga palju teinud selleks, et nii külalised kui omad end lennule minnes ja lennult tulles hästi tunneksid," tunnustas poliitik.