Kava järgi pidanuks ETV edastama eelmise aasta jooksul kokku neli tundi reklaami, kuid tegelikult näitas kanal reklaami ja sponsorteavet viis tundi. ETV2 kavandatud reklaami maht oli üks tund aasta peale, kuid tegelikult edastas kanal kaks tundi reklaami, vahendab BNS.

2010. aastal näitas ETV reklaami seitse tundi ja ETV2 ühe tunni.

Kuigi ERR-is on reklaami edastamine keelatud, võib ringhäälingunõukogu erandkorras lubada eetrisse tele- ja raadioprogrammide sponsorite reklaami. Enamasti näitavad ETV kanalid reklaami ja sponsorteavet spordivõistluste ajal.

Aruandest selgub, et ETV-s oli mullu kavandatust vähem oma- ja hankesaadete esmaesitlusi, samas oli kordusi plaanitust enam. Omasaadete esmasitlusi pidanuks ETV-s mullu olema 1678 tundi, tegelikult oli neid 1674 tundi ehk neli tundi vähem. Hankesaadete esmaesitlusi oli ERR aastaks kavandanud 862 tundi, tegelikult oli neid 689 tundi ehk 173 tundi vähem. Omasaadete kordusi oli ERR eelmiseks aastaks ETV eetrisse kavandanud 1920 tundi, tegelikult näitas telekanal aasta jooksul kordusi 274 tundi rohkem ehk kokku 2167 tundi.

2167 tundi väldanud omasaadete kordused moodustasid mullu ETV eetriajast kõige suurema osa. Järgnesid 2160 tunniga ERR-i online-uudised, 1807 tunniga hankesaadete kordused, 1674 tunniga omasaadete esmaesitlused, 689 tunniga hankesaadete esmaesitlused, 174 tunniga promo ja kultuuriteated ning viie tunniga sponsorteave ja reklaam.

ETV2 ületas mullu omasaadete esmaesitluste kavandatud mahtu 53 tunni võrra. Kui ERR plaanis näidata 2011. aastal ETV2-s 367 tundi uusi omasaateid, siis oli selliste saadete tegelik maht kokku 420 tundi. Omasaadete kordusi näitas ETV2 mullu 2038 tundi ehk kavandatust 423 tundi rohkem. Hankesaadete esmasesitlusi oli ETV2 ekraanil mullu kokku 418 tundi ehk kavandatust 137 tundi vähem. Samas oli hankesaadete kordusi plaanitust 114 tundi rohkem - kokku 1554 tundi.

ETV2 eetriajast moodustasid mullu kõige suurema osa ERR-i online uudised, mida kanal näitas kokku 4143 tundi. Järgnesid 2038 tunniga omasaadete kordused, 1554 tunniga hankesaadete kordused, 420 tunniga omasaadete esmaesitlused, 418 tunniga hankesaadete esmaesitlused, 110 tunniga promo ja kultuuriteated ning kahe tunniga reklaam.