NB! Kommentaarid on avaldatud lugejate poolt. Kommentaare ei toimetata. Nende sisu ei pruugi ühtida toimetuse seisukohtadega. Kui märkad sobimatut postitust, teavita sellest moderaatoreid vajutades linki "Sobimatu"!
Järjesta: Vanemad Uuemad Parimad
Kommentaar eemaldatud
06.12.2017 11:09
tegelikult algab arvatavasti uus kohtusaaga, alusetult kinnipeetud aja kompenseerimiseks. 4 aastat teeb nii mõnegi miljoni, kui hea advokaat palgata.
06.12.2017 11:15
...Mikser lisas, et kindlasti on juhtumi lahenemisel positiivne mõju Eesti ja India suhetele...
Ma ei saa aru, mis positiivsest mõjust ta räägib? 14 eesti kodanikku oli 4 aastat aluseltult kinnipeetud ( kohtuotsus seda just ütlebki) ja keegi kilkab, et sellel on positivne mõju! Aga meeste elust on süütult väljalõigatud 4 ränkrasket aastat. Kes selle kõik kinni maksab? Mikseri ettepanek vabastada mehed riigi poolt antud laenust on iseenesest mõistetav. Aga kui eesti riik esitab meeste nimel eelnevate ebaõiglaste kohtuotusega tehtud kahjunõude ja selle ka võidab, vaat siis ma saaks aru, et eesti riik tõesti hoolib oma inimestest. Veel parem ,kui eesti riik maksaks praegu ise meestele tekitatud kahjud kinni ja nõuab pärast ise selle summa indialt tagasi. Vähendamata eesti ametnike osa meeste vabastamisel, ei saa märkimata jätta just suurbritannia osa selles. Meie endi köhatust ei pandaks seal ilmselt tähelegi, Suurbritannia oma aga kindlasti. Mitte ainult sellepärast, et suurbritannia on suurem kui eesti , vaid ka selle pärast, et neil riikidel on omavahel tugev ajalooline side.
06.12.2017 11:40
Nojah, sotsidel raha nabani, mida saadi töötavate pensionäride pensioni tulumaksutamisest.
Pension maksu alla ja raha sotsidele suvalt jagamiseks.
Sotsid lihtsalt ei kõlba riiki juhtima oma homomultikultistliku maailmavaate, maksude üüratute tõstmiste ja rahvalt kokku kogutud raha arutu laialipildumise eest.
Muuseas kohe-kohe tõstetakse endil ka palku ja mitte 10 euro haaval, nagu pensione tõstetakse ( töötavatelt pensionäridelt kogutakse see mitmekordselt tagasi) vaid ikka sadade ja tuhandete eurode kaupa.
Valid sotsid, saad tühjad pihud !
06.12.2017 11:48
Mina pooldan seda otsust. Need on siiski meie kodanikud, keda need pasteedid ilma asjata 4 aastat kottisid. Parem toetame ligemesi, see ikka parem kulutus, kui paljud koalitsioonilepinguga ette nähtud rahva raha eest toimuvad lollused.
06.12.2017 12:43
hr.minister!
See on m i n u ( maksumaksja) raha, mida te kavatsete jagada. Ja mina sellega nõus ei ole!
    06.12.2017 13:02
    Aga selle peale, et kahtlase majandusliku väärtusega Rail Baltika meid ja ka meie lapsi pikaks ajaks võlaorjusesse aheldakse, selle peale sa ei piiksatagi, lugupeetud " maksumaksja" ? Sul on prioriteedid ikka väga paigast ära? Räägi, mis laulu sa ise laulaksid, kui sind süütult 4 aastat kinni peetakse? Ära ole nii ülbe ja teistega mitte arvestav. Ole eestlane aga saa eurooplaseks! ( President Lennart Meri )
    06.12.2017 22:56
    Aga kui sa Toomas peaksid ise kusagil maailma otsas hädasse jääma?
06.12.2017 13:13
Kas ta kavatseb selle kohustuse iseenda taskust kinni maksta? Pigem peaks ta pakkuma abi valuraha sissenõudmiseks süüdlastelt (neilt turvafirma kunagistelt omanikelt ja India riigilt). Eesti maksumaksja ei ole kedagi värvanud, kuhugi saatnud ega sundinud sellist tööd tegema. Kui selline töö vastu võeti, siis oleks pidanud oma elu ja tegemised kindlustama. Mindi ju suuremat raha teenima. Aga ohtudele ei mõeldud.
Inimlik on neile kaasa tunda ja abistada, aga mitte nende endi otsuseid kinni maksma hakata. Samad sõnad, mis omal ajal sai öeldud nende jalgratastel seiklejate kohta. Või annetustega kinkida võlgades kinnistu tulevastele pärijatele.
    06.12.2017 15:35
    Siis ei peaks ka küüditatutele eesti riik maksma vaid hoopis venemaa? Aga maksab ja mitte vähe. Minu arvates riiki ongi põhimõtteliselt ainult selleks vaja, et häda korral saaksid inimesed riigilt abi ja toetust. Olenemata sellest, kas ta töötab, erafirmas või riigihüvanguks. Sulle ehk meenub ,et firma kus nad töötasid oligi nad kindlustanud. Ainult, et firma haitus, siis püüa tuult ja kindlustust! Oleks mehed indias näiteks taksojuhid olnud, siis võiks ehk nimetada neid suurema raha tagaajaks nimetada.Kuigi ka see ei ole sugugi taunimisväärt, kui inimene tahab rohkem teenida. Pealegi oli see töö lõpp kokkuvõttes ikkagi inimestele kasulik. Et kaubad saaksid ohutult liikuda.Sinu, minu ja kaupmehe kaup. Riik on ikkagi inimeste jaoks ,kui sa seda ehk mäletad
06.12.2017 14:37
Tegutsema hakati viimases lõpus, alguses ja ka vahepeal ei tenud riik periooditi mitte kui midagi selleks, et oma alamaid aidata. Kui tegu olnuks USA või Venemaa kodanikega, oleks India ametnikud kohe yles rivistatud. Eesti mõju 1.3 miljardi elanikuga Indiale oli olematu. On absoluutselt loomulik ,et riik oma kodanikelt ,kelle eest ta adekvaatselt seista ei suutnud midagi tagasi ei taha. Samas on arusaamatu see,et laevakaitsjad tunnistati õigeks ning kinnipidav riik peab rahvusvahelise õiguse standardite kohaselt igale syytult vangistatule kompensatsiooni maksma.
06.12.2017 16:29
Aga kuhu kadus minu õigustatud ettepanek:
enne kui tehakse otsus, kas nendele tehtud kulutusi tagasi nõuda või mitte. Palun avaldage nende inimeste maksud, mis maksti neile enne selle jama algust kas nelja või kümne aasta jooksul Eesti riigile maksudeks - reaalselt need summad, mis Eesti riigile laekusid. Kui tegu on korralike maksumaksjatega ehk nende eest eelneval neljal või isegi 10 aastal maksti vähemalt keskmise palga pealt maksusid, siis võib-olla oleks põhjust rääkida kas või osalisest kustutamisest. Aga kui nad ei olnud Eesti riigi jaoks tublid maksumaksjad, siis peaks neid aitama see, kellele nende maksuraha laekus. Seda siis enne vangipanekut muidugi - viimase nelja aasta eest ei saanudki ju midagi laekuda, aga just see on oluline, mis nad olid varem. Korralikud Eesti riigi maksumaksjad või mitte.
Nõustun reeglitega. Ja öelge, mis selles kommentaaris nüüd halvasti oli.
Ettepanek Delfile: kui kustutate mingi kommentaari, siis palun saatke ka kirjutajale märgukiri, et mispärast kommentaar eemaldati - et kommenteerija areneda saaks. Sest praegu küll jääb mulje, et mõni laevakaitsja vaatas, et hea oleks, kui seda kommentaari keegi ei näeks.
06.12.2017 18:41
Väga kahtlane, et India kahjutasu maksab. Samas võib õigusabi kulud ja nende meeste peredele üle jõu käia. Ma arvan küll, et see on koht kus Eesti riik võiks õla alla panna.
06.12.2017 22:02
Kas see käib kõigi kinnivõetute kohta, keda Eesti riik välismaal rahaliselt abistab ja kes õigeks mõistetakse?
06.12.2017 23:34
Raadio uudistes intervjuust laevakaitsjatega Indias,nii mõnigi mees tahtvat kohe,kui võimalus samale tööle naasta.Loodetavasti osatakse selliseid situatsioone edaspidi siis ka juba karta/vältida.Aga nüüd koju jõudes ehk mõtted muutuvad.
Jäta kommentaar
Oled sisse logimist nõudvas kommentaariumis, anonüümseks kommenteerimiseks vajuta siia
või kommenteeri anonüümselt
Postitades kommentaari nõustud reeglitega