"Mulle tundub, et EAS otsib Eestile brändi nagu Pipi otsis kunagi spunki. Mis on selle tegelik vajadus ja kas tõesti on 200 000 eurot vaja lihtsalt sunniviisiliselt laiaks lüüa," küib Mihkelson Facebookis.

"Küsige inimestelt, mis on Soome, Rootsi, Läti või Ameerika Ühendriikide visuaalne bränd? Vaevalt keegi oskab isegi pakkuda. Bränd ja tuntus selle ümber tekivad ikka sisust ja müüdist," lisas Mihkelson.

Saadiku sõnul võiks EAS tema meelest keskenduda eeskätt ettevõtluse arendamisele, mitte aga olla lihtsalt enamalt jaolt Euroopa Liidu rahadel püsiv finantsasutus erinevate projektide rahastamiseks.

"Hollandi disaineri vahva EST liikus kiirelt inimesteni ja leidis positiivse vastukaja. EAS aga liigub edasi silmi pilgutamata, nagu Tauno Kangro oma hiigelmonstrumit Tallinna lahte sokutades," arvab Mihkelson.

EAS teatas kolmapäeval, et kutsus Eesti brändi uuendamiseks ellu disainimeeskonna, mis peaks tänavu aasta lõpuks välja töötama uue Eesti brändi visuaalse keele.