"Lugupeetud Taavi Aas, kas Te tõesti lähtute Reidi tee ja kogu linna logistika lahendamisel 12 aasta tagustest lahendustest?" imestab Palts täna sotsiaalmeedias. "Mida Te seal kogu selle aja teinud olete, mille eest Teile palka on makstud?"

Palts tegi eile ettepaneku, et Reidi tee projektile tuleks senisel kujul pidurit tõmmata ning viia tee maa-alusesse tunnelisse. "Reidi tee nimelisele pornograafiale saab tarkadest inimestest vahele astuda vaid IRLi rahandusminister Sven Sester. Tema käes on võti keerata EU osa selles projektis kinni seniks, kuni projekt on sellisel jubedal kujul laual," kirjutas Palts sotsiaalmeedias. "Mõistlik lahendus on kõik see maa alla viia ja ehitada sinna peale just selline ilus soe inimsõbralik asum, nagu soovivad jalakäigufännid," lisas Palts.

Linnapea kohuseid täitev Tallinna abilinnapea Taavi Aas teatas täna Raepressi vahendusel, et Reidi tee projekt lähtub üldplaneeringust, mis kehtestati Paltsi võimuloleku ajal. "Mis puutub Tõnis Paltsi ideesse viia kogu Reidi tee tunnelisse, siis täna töösolev Reidi tee projekt lähtub Paljassaare ja Russalka vahelise ranna-ala üldplaneeringust, mis kehtestati ajal kui Tõnis Palts oli ise Tallinna linnapea. Üldplaneeringus on, tõsi küll, ette nähtud tunnel, kuid maapinnale planeeritud tänav oma liikluslahenduste ja sõiduradadega, on oma mahult sarnane tänasele. Seega, maapealne ruum näeks ikkagi välja selline nagu ta täna ette on nähtud, lihtsalt tunnel oleks veel lisaks. Uue tee tunnelisse viimine oleks tulnud ka ligi kaks korda kallim – üle 50 miljoni euro. Neile kuludele lisanduksid veel märkimisväärsed ekspluatatsioonikulud. Tõnis Paltsul oleks olnud võimalus kriitika asemel hoopis oma üldplaneeringus kajastuvat nägemust propageerida," leidis Aas.

Reidi tee projekti valmimise lepinguline tähtaeg on 25.august.2016, ehitustööd peavad olema lõpetatud ajaks, kui Eestist saab Euroopa Liidu eesistujamaa.