2014. aastal praamihanke võitnud Tallinna Sadama (TS) tollase juhatusega seotud korruptsioonikahtlustused on Michali sõnul praamihangete protsessi küll viltu nihutanud, ent seejärel kiiresti tööle võetud uus juhatus on normaalse majandustegevuse taastamise kõrval võtnud põhiülesandeks parvlaevade hanke.

“Täna me teame, et peab olema korralik plaan B juhuks, kui mingite sündmuste tõttu peaksid uued laevad hilinema. Olema peavad varulaevad ja tänaseks on üks omandatud,” ütles Michal.

Ta lisas, et majanduslikult on mõistlik varulaevana seismas hoida odavat. “Pigem nõustun sellega, et paar kuud oleksid asenduslaevad, kui et järgmised 20-30 aastat sõidaksid ebakvaliteetsed laevad,” ütles Michal.

Michali sõnul ei ole põhjust kahelda, et juhid TSist ja tehastest räägiksid midagi muud peale tõe. "Räägitakse, mis on reaalne. Vaadates reaalseid seise, tooksin mina ootusi allapoole - Tallinna Sadam peab olema augusti keskpaigaks võimeline esitlema plaan B-d, et uute laevade jõudmiseni oleks vedu tagatud,” ütles Michal.

Maksumaksjale laevade hilinemise tõttu varulaevade ülalpidamine Michali sõnul kallimaks ei lähe. “See on Tallinna Sadama äriplaani ja äririski osa. Sadamal on õigus tehastelt hilinemise eest raha sisse nõuda,” kinnitas Michal.