"Kõikvõimalikud tehnoloogilised pausid ja muudatused tööde ajagraafikus on vajalikud kujunenud ettenägematutes olukordades tehniliste lahenduste leidmiseks, nende aluseks olevate pinnaseanalüüside ja projekteerimistööde teostamiseks. Lahendamist vajavate ja seetõttu tihti ka töötempo langusi põhjustavate olukordade tekkimine on tavapärane, ent kui need toimuvad linnaruumis, pälvib see loomulikult mõneti suurema tähelepanu," ütles Joost Delfile.

Merko projektijuhi sõnutsi ei mõjuta tööde tempot tegelikult üksnes objektil teostatavate tööde intensiivsus ja tööliste hulk, vaid ka paigaldamiseks tarnitavate materjalide tootmisvõimsused piiritagustes tehastes.

"Esimesed tarned toimuvad rööbaste osas alates mai lõpust ning jätkuvad kuni 2015. aasta alguseni. Tänaseks toimunud lammutustööde hilisem algus oleks võinud tingida olukorra, kus tööde käigus tekkivad ettenägematused sunnivad peatama juba objektile saabunud materjalide paigaldustööd. Hetkel on püütud seda ennetada, alustades töid mõistliku ajavaruga," lisas Joost.

Ajutise liikluskorralduse seisukohalt on aga Joosti sõnul liiklejatele ebamugavam pidevalt ja kiiresti muutuv liikluskorraldus ning seetõttu toimus ka ajutise liikluskorralduse rakendamine viisil, mis oleks ühtne ja pikemaajaliselt kehtiv. "Meie hinnangul see õigustas ennast ning juhid harjusid liikluskorraldusega juba mõne päeva jooksul," leidis Joost.

Samas leiab aga projektijuht, et oluline on avada töödele tehnoloogiliselt optimaalse ning loogilise ulatusega uus töörinne, mis on ka hetkel valitud. Selle uue rinde avamine toob aga tehnilistel põhjsitel samuti Joosti sõnu kaasa ajakulu.

Kui Delfi fotograaf kolmapäeval kella 9.30 paiku Pärnu maanteel käis, oli kilomeetrisel ehituslõigul näha kolme töömeest.

Hommikused pildid ja video Pärnu maanteelt:

Abilinnapea Arvo Sarapuu ütles linnavalitsuse pressikonverentsil Delfile sellist olukorda kommenteerides, et tema teada käib kibe töö Pärnu maanteel varahommikust peale.

"Ise elan Pärnu maantee ääres ja võin öelda, et hommikul kella seitsmest hakkab üks igavene ragin ja müdin pihta," ütles ta.

"Jah, tõenäoliselt inimesed, kes episoodiliselt sinna lähevad, vaatavad, et kolm või viis meest. Aga meil tehnika töötab ja ei lase hommikul ega õhtul magada. Kindlasti kõik, kes selle ehitusega tegelevad, hoiavad sellel silma peal ja ma arvan, et maantee saab õigel ajal valmis," kommenteeris Sarapuu.

Delfi fotograaf käis aga täna õhtupoolikul kella 16.16 ajal samuti ehitusplatsil ja ka siis ei toimetanud seal mitte ühtegi inimest. Kopad seisid ning töölisi polnud, isegi koppades mitte. Ainukesed, kes siis tööd tegid, olid riiklusreguleerijad.

Õhtused pildid Pärnu maanteelt: